Sahabat Ambo

Pengunjung Yang Di Hargai,Untuk Membantu Mohon "KLIK" Iklan Di Atas.Terima Kasih

Dedikasi Buat Tuan Guru Presiden Pas

Penghinaan Mahathir Terhadap Hudud


LAGI VIDEO TINTA HIJAU-DKB KLIK DI SINI

Translate

Jumaat, 6 November 2009

Serangan Aziz Bari terhadap Presiden Pas di anggap keterlaluan





Oleh
ahmadhadeed
Mengapa kah gaya' intellectual'discouse professor ini telah bertukar sebegitu buruk sehingga menyangkutkan nama orang yang dihormati saperti President PAS dengan orang sudah berlalu iaitu Pak La. Adakah nama Pak Lah telah digunakan dengan berniat jahat untuk di sangkutkan kepada nama baik Presiden PAS supaya ianya menjadi batu pemberat untuk menenggelamkan President PAS dalam arena politik."Gaya kritikan Prof Abdul Aziz Bari terhadap President PAS telah bertukar dari rampage (langgar hentam)kepada serangan personal.Terbaru Prof Aziz memberi nickname baru kepada President PAS iaitu " Pah Lah versi PAS'.

Inilah laporan nya "Kepemimpinan Presiden PAS Datuk Seri Abdul Hadi Awang dianggap sangat lesu sehingga boleh diumpamakan beliau "Pak Lah versi PAS", kata ahli akademik Prof Dr Abdul Aziz Bari hari ini."

Susah bagi kita untuk menganalisa apakah motif Prof ini dalam siri siri pandangan nya akhir akhir ini. Prof Aziz Baru mendapat perhatian ahli PAS bila beliau mengulas krisis Sultan lawan UMNO dengan menghentam UMNO tetapi malang populariti cepat itu telah di exploit oleh nya untuk memecah belah PAS melalui medan yang sama.

Prof sentiasa mengenakan jaket keselamatan penkritik bebas apabila menghentam President PAS secara bersiri dan ketiadaan mereka yang menyangahnya telah di anggap satu kelemahan di pihak mereka yang menjadi mangsanya.Mangsa Prof Aziz tidaklah lemah untuk menjawab tuduhannya tetapi sebagai pemimpin ada perkara yang perlu di jawab dan ada yang tidak perlu dijawab.

Menjadi anak emas TGNA adalah peluang yang di idamkan oleh Prof Aziz dan mengutuk President PAS di pentas PAS di hadapan perwakilan seluruh negara mungkin di anggap oleh Prof yang politically sadist ini sebagai kemuncak intellectualism nya. Saya rasa anggapan nya akan meleset pada Sabtu ini. Saya yakin Prof sadist ini akan di counter argued atau di sanggah dengan cara intellectual oleh cerdik pandai PAS yang masih berpegang teguh di belakan President PAS sebagai amir gerakan Islam terbesar di Asia.detikdaily

Tiada ulasan:

Hudud : Kenyataan Najib VS Kenyataan Tok Guru Nik Aziz

Bermula 31/7/2009

Pengunjung Ambo dari....