Sahabat Ambo

Pengunjung Yang Di Hargai,Untuk Membantu Mohon "KLIK" Iklan Di Atas.Terima Kasih

Dedikasi Buat Tuan Guru Presiden Pas

Penghinaan Mahathir Terhadap Hudud


LAGI VIDEO TINTA HIJAU-DKB KLIK DI SINI

Translate

Selasa, 10 November 2009

Dr Asri belum pasti Parti yang akan beliau sertai

SHAH ALAM- Bekas Mufti Perlis, Dr Mohd Asri Zainal Abidin masih belum membuat keputusan tentang parti yang akan disertai beliau.

Beliau berkata, kenyataannya sebelum ini tidak bermaksud beliau akan terus menyertai politik tetapi sekiranya tiada jalan lain untuknya berdakwah maka beliau akan sertai politik.

“Saya buat masa ini masih tidak memilih mana-mana parti lagi kerana pada masa ini saya masih ada ruang lagi untuk saya berdakwah.

“Soal hendak masuk parti mana ini tidak timbul lagi kerana saya masih belum berfikir untuk menyertai mana-mana parti lagi,” katanya ketika dihubungi Sinar Harian, tadi.

Tambahnya, pada masa ini Pas dan UMNO juga ada bagi ruang untuknya berdakwah dan beliau sendiri tidak rasa ada halangan lagi setakat ini untuk melakukan demikian.

Beliau ditanya demikian berikutan kenyataanya semalam tentang kesediaannya menyertai politik sebagai jalan terakhir jika usahanya untuk menyebarkan dakwah melalui ceramah agama berdepan dengan halangan

Kenyataan beliau semalam dibuat selepas melakukan kunjungan ke atas Menteri Besar Kelantan, Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat.SH

1 ulasan:

Ronn berkata...

kalau nak ikut tafsiran past, maza ni belum cukup Islam nye

Hudud : Kenyataan Najib VS Kenyataan Tok Guru Nik Aziz

Bermula 31/7/2009

Pengunjung Ambo dari....