Sahabat Ambo

Pengunjung Yang Di Hargai,Untuk Membantu Mohon "KLIK" Iklan Di Atas.Terima Kasih

Dedikasi Buat Tuan Guru Presiden Pas

Penghinaan Mahathir Terhadap Hudud


LAGI VIDEO TINTA HIJAU-DKB KLIK DI SINI

Translate

Ahad, 4 Oktober 2009

Abdul Azeez cuba provokasi Pas di Bagan Pinang




PAS menyifatkan Ketua Putera UMNO, Dato Abdul Azeez Abdul Rahim semalam sebagai mencari publisiti murahan, ujar pengarah pilihanraya PAS Bagan Pinang, Salahuddin Ayub.

Salahuddin dalam sidang media harian PAS di Markaz Induk tadi, insiden yang didakwa Abdul Azeez sebagai dipukul oleh sembilan orang pemuda PAS semasa hari penamaan calon yang berlangsung di Dewan Majlis Perbandaran Port Dickson semalam sebagai 'tokoh provokasi'.

Malah, jika berdasarkan foto berwarna yang disiarkan oleh sebuah akhbar harian itu, Abdul Azeez tidak kelihatan seperti mengalami kecederaan seperti yang didakwanya.

Katanya, pengalaman di pilihanraya kecil Kuala Terengganu yang lalu, Abdul Azeez juga menggunakan taktik kotor dengan menyamar sebagai ejen di tempat mengundi

Salahuddin mendakwa tindakan Ketua Putera UMNO itu semalam memang mempunyai niat untuk sengaja melalui kawasan yang telah diwartakan sebagai kawasan Pakatan Rakyat sekaligus sengaja menimbulkan provokasi.

Ketika ditanya media tindakan yang bakal diambil PAS atas insiden itu, Salahuddin berkata PAS tidak akan membuat laporan polis terhadap Abdul Azeez atas dakwaan tersebut.

Tiada ulasan:

Hudud : Kenyataan Najib VS Kenyataan Tok Guru Nik Aziz

Bermula 31/7/2009

Pengunjung Ambo dari....