Sahabat Ambo

Pengunjung Yang Di Hargai,Untuk Membantu Mohon "KLIK" Iklan Di Atas.Terima Kasih

Dedikasi Buat Tuan Guru Presiden Pas

Penghinaan Mahathir Terhadap Hudud


LAGI VIDEO TINTA HIJAU-DKB KLIK DI SINI

Translate

Sabtu, 17 Oktober 2009

Antara tanda tanda Dun Perak akan di bubarkan


IPPOH,16 Okt:-Dewan Pemuda PAS Negeri Perak (DPPN Pk) amat terkejut dengan banting-banting yang telah di naikkan di sekitar Bandar Ipoh berkaitan Pelancaran 1Malaysia pada 18 Oktober ini di Stadium Perak, Ipoh oleh Datuk Seri Mohd Najib Abdul Razak, Perdana Menteri Malaysia yang tertera logo UMNO / Barisan Nasional (BN).

DPPN Pk melihat bahawa pelancaran ini jelas menunjukan bahawa penganjuran sebenar 1Malaysia ini adalah program khas UMNO / BN untuk menghadapi Pilihan Raya Negeri (PRN) yang dijangka akan diadakan pada bila-bila masa. DPPN Pk amat kesal kerana peruntukan kewangan kerajaan dan rakyat yang disalurkan untuk pelancaran ini di salahgunakan oleh UMNO / BN.

DPPN Pk mempertikaikan tujuan pelancaran ini diadakan kerana ianya bermotif politik UMNO / BN sahaja. DPPN Pk juga amat kesal kerana wang rakyat dibazirkan untuk kepentingan politik UMNO / BN sahaja. DPPN Pk mendesak penjelasan segera daripada Kementerian Penerangan Malaysia dan juga Kerajaan Negeri Perak berkaitan pelancaran ini yang dikaitkan secara jelas dengan UMNO / BN.

DPPN Pk juga meminta seluruh ahli Dewan Pemuda PAS Negeri Perak supaya tidak hadir ke pelancaran tersebut kerana ianya adalah jelas bertujuan untuk politik UMNO / BN sahaja. Pelancaran ini jelas memperalatkan rakyat dan juga tidak mengutamakan kepentingan wang rakyat di dalam menjalankan amanah untuk mentadbir kerajaan negeri.

SALMAN SALEH
Naib Ketua,
Dewan Pemuda PAS Negeri Perak

Tiada ulasan:

Hudud : Kenyataan Najib VS Kenyataan Tok Guru Nik Aziz

Bermula 31/7/2009

Pengunjung Ambo dari....