Sahabat Ambo

Pengunjung Yang Di Hargai,Untuk Membantu Mohon "KLIK" Iklan Di Atas.Terima Kasih

Dedikasi Buat Tuan Guru Presiden Pas

Penghinaan Mahathir Terhadap Hudud


LAGI VIDEO TINTA HIJAU-DKB KLIK DI SINI

Translate

Sabtu, 25 Julai 2009

Pasca Manek Urai:Temu Mata Tuan Guru Presiden Dengan Pimpinan Pas Kawasan Besut

Tuan Guru Presiden sedang menyampaikan amanat kepada pimpinan Pas Kawasan Besut
Sebahagian daripada yang hadir
Antara AJK Dewan Muslimat Pas Kawasan Besut yang hadir,termasuk ketuanya Puan Nafisah Ismail,tiga dari kanan
Tuan Guru bersama AJK Dewan Pemuda Pas kawasan Besut termasuk Ketuanya Ust Zulkifli Kadir,duduk empat dari kiri.Blogger Besut,admin PEMUDA BESUT berdiri empat dari kiri,admin KOTA PUTERA.NET duduk pertama dari kanan dan admin TINTA HIJAU DARI KAKI BUKIT berdiri dua dari kiri.
Bersama AJK Pas Kawasan Besut,duduk lima dari kanan Penasihat Pas Kaw. Besut Datuk Hj Hussin Awang,Duduk empat dari kanan YDP Pas Kaw. Besut Ust W.Azhar W. Ahmad .Turut serta Ketua Dewan Muslimat Pas Kaw. Besut Puan Nafisah Ismail duduk dua dari kiri dan admin THINKING OF LIFE berdiri tiga dari kiri

Hari ini seluruh pimpinan Pas Kaw. Besut terdiri dari Jawatankuasa Kawasan,Urusan Ulama',Pemuda dan Muslimat berkesempatan mengadakan pertemuan tertutup dengan Presiden Pas Datuk Sri Tuan Guru Hj Abdul Hadi Awang bertempat di Bangunan Pas Kawasan Besut.Pertemuan yang diadakan selepas solat maghrib itu sempena dengan kehadiran Tuan Guru ke Besut bagi menyampaikan Ceramah Perdana beliau bertempat di Belakang Masjid Bandar Jerteh.
Dalam kesempatan itu Tuan Guru sempat menyampaikan amanat pada seluruh Pimpinan Kaw. Besut yang hadir disamping menjawab tiga soalan yang di kemukakan kepada beliau.Majlis ini diakhiri dengan sembahyang isyak berjemaah dan sedikit jamuan ringan.
SALAM DARI AMBO TINTA HIJAU DARI KAKI BUKIT

Tiada ulasan:

Hudud : Kenyataan Najib VS Kenyataan Tok Guru Nik Aziz

Bermula 31/7/2009

Pengunjung Ambo dari....