Sahabat Ambo

Pengunjung Yang Di Hargai,Untuk Membantu Mohon "KLIK" Iklan Di Atas.Terima Kasih

Dedikasi Buat Tuan Guru Presiden Pas

Penghinaan Mahathir Terhadap Hudud


LAGI VIDEO TINTA HIJAU-DKB KLIK DI SINI

Translate

Selasa, 24 Mac 2015

Foto Berbicara : Terbaik !!! Dari Tuan Guru Presiden Pas


Di hina, dicerca, namun sosok ini tetap bersama jemaah. Sosok ini tidak pernah ber"mufarakah".ada bau-bau di luar sana yang mahu singkirkan jemaahnya dari PR dek sosok ini beristiqomah dalam perjuangannya.

Selaku Timbalan Ketua Ulamak Sedunia, sosok ini tetap 'humble' menjadi makmum yang baik, bukan sesetengah makmum yang berniat jahat dan bacul, sanggup ber'mufarakah' walhal imamnya tiada kesalahan syarie yang boleh mengharuskannya ber'mufarakah.

Sekarang wujud pulak suara pembangkang mahu ber'semenda', mahu ber'khalwat', mahu ber'sekangkang' satu perbuatan yang amat dibenci oleh puak2 yang 'benci' kepada sosok ini.

Sekarang wujud pulak suara pembangkang mahu ber'semenda', mahu ber'khalwat', mahu ber'sekangkang' satu perbuatan yang amat dibenci oleh puak2 yang 'benci' kepada sosok ini. [sumber .]

Apa agenda semuanya ini?

Adakah semata2 mahu mengagalkan pembentangan "HUDUD" di Parlimen nanti?

Belum pun ber'cerai' udah ber'main' kayu tiga. ~ SUMBER

8 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Macam masbuk jer...trimlah misai tu dulu baru bincang bab hudud...misai masih bersepah lagi tu

Tanpa Nama berkata...

Inilah penyokong puak2 serban. Setiap kali ada yg x kena tentang pemimpin mereka yg bergelar ulama atau uztaz, cepat2 cari gambar mereka beribadat, gambar mereka bersederhana utk menghalalkan perangai buruk mereka. Nape puak2 ulama dan uztaz ni tidak pernah nampak mereka diusung dlm truk2 polis bermlm dlm lokup cam apa yg terjadi pd Dr Hatta dan ramai lagi sblum ini hanya utk mempertahankan hak rakyat. Puak yg berlebel uztaz hidup senang tidur peluk bini dlm kelambu beracon. Mungkin bagi mereka suasan dlm lokup sama dgn suasa dlm bilik beracon mereka. Klau tak caya cuba tanya Nik Abduh@Bodoh, Tantawi, Nasaruddin, Din Ayam, Takiri dan banyak lagi. Sepanjang dia dlm perjuangan PAS pernah tak dia berjuang mempertahankan rakyat tertindas dan pernah tak dia merasa tido dlm lokup spt Dr Hatta, Mahfuz, Md Sabu dan banyak lagi. Puak2 yg mengelarkan diri uztaz2 hanya jadi MP bisu wlau diParlimen langsung tak bersuara.

ras abu berkata...

Tak perlulah cerca sesiapa kerana ianya membawa kita keNeraka - yang penting kita jaga diri supaya dapat masuk Syurga Allah swt

ras abu berkata...

Tak perlulah cerca sesiapa kerana ianya membawa kita keNeraka - yang penting kita jaga diri supaya dapat masuk Syurga Allah swt

Tanpa Nama berkata...

Ni satu lagi perangai tipikal puak-puak pengampu Ulamak Palsu PAS...sikit-sikit ugut orang yang tak bersetuju dengan api neraka...macam la engkau diberi Allah kuasa menjatuhkan hukum. Ulamak engkau banyak buat perkara tak betul. Kau iongat panbgkat Timbalan Ketua Ulamak Sedunia tu jaminan ke syurga? Belum tentu YEOP....

mohd shahran berkata...

NAJIB PUN SEMBAHYANG MENJADI MAKMUM.. NAJIB DA BOLE JADI TERBAIK????

mat salman berkata...

kalau begini cakap tanpa nama,bawak-bawak le pegi ngaji kat masjid yeop!

Tanpa Nama berkata...

Apa mulianya Hj hadi jadi makmun dan apa hinaya budak muda jadi imam.admin ni jenis kakai ampi dan kaki jilat,takan gambar ni pun nak kata Hj hadi mulia,sudahlah.Arwah To guru Nik Abd Aziz lagi mulia ,tak pernah pulak kau siarkan dia sembahyang ,ditempat mana dia sembahyang,Hj hadi ni hilang kemuliaannya sebagai ulamk sebab dari bahasa lisanya sangat kasar dan tak sempat2 berfikir terus tuduh pil kuda.apa jenis ni.

Hudud : Kenyataan Najib VS Kenyataan Tok Guru Nik Aziz

Terdapat ralat dalam alat ini
Bermula 31/7/2009

Pengunjung Ambo dari....