Sahabat Ambo

Pengunjung Yang Di Hargai,Untuk Membantu Mohon "KLIK" Iklan Di Atas.Terima Kasih

Aksi Terkini Raja Bomoh Cari MH370 Dengan Teropong Ajaibnya

Raja Bomoh Mengaku Penyokong Umno BN


LAGI VIDEO TINTA HIJAU-DKB KLIK DI SINI

Translate

Selasa, 30 April 2013

Sketsa Ringkas Penyokong Tegar Umno Yang Ketinggalan Bas


SALURAN SATU:Sketsa PRU13 - Jenayah UMNO paling jahat adalah memperbodohkan pakcik ni !

Sketsa Pecah Perot ! - Pakcik nie penyokong tegar UMNO. Dia bagitahu kat bakal ADUN (N26 Bangi), bahawa Kelantan tak maju sampai sekarang. Bila ditanya bila kali terakhir dia(pakcik) ni pergi Kelantan, dijawabnya kali terakhir tahun 1980.

Bila bakal ADUN Pakatan Rakyat(PAS) jawab Kelantan diperintah oleh PAS sejak 1990, dengan muka kelat terus dia lari masuk ke dalam rumah..kah..kah..kah ! /sumber FB

12 ulasan:

bunbinban berkata...

hahaha...sadis betul. penyokong tegar UMNO tapi rumah....Khir Toyo buat reban je....hahaha

Tanpa Nama berkata...

Kau orang tahu kenapa Pakcik ni jadi macam ni...???

SEbabnya......
UMNO/BN memang suka menipu dalam memberi khabar pada rakyat dan mereka mahu rakyat terus di bodohkan macam Pakcik tu. Mereka kalau boleh mahu rakyat buta pengetahuan terus dan menerima apa saja dpd mereka bulat2.
Kalau boleh mereka mahu jadikan rakyat ni macam KATAK BAWAH TEMPURUNG.

Tanpa Nama berkata...

Mentaliti macam pakcik ni lah yang mempunyai nilai tertinggi bagi BN/Umngok - satu kejayaan bg mereka...sadis!

kluangman berkata...

Kelantan memangg Ada juga le peubahan fizikal dalam tempo Lima enam tahun ini, kota bharu canggih sikit dari kangar tapi masih di belakang alor setar. Itupun atas ehsan kerajaan pusat.

Kerajaan pas kelantan lebih tertumpu kepada pembangunan membina papan tanda Mega dng slogan 'membangun bersama isle Dan projek pecah tanah.

Pokcik tuo tu terkejut beruk mendengar hebatnya kelantan maju di bawah pah

XUMNO berkata...

Bangang sampai nak mampos. Ini salah satu gulongan yang tak dipandang langsung oleh Allah... orang miskin yang sombong bodoh. Diperbodohkan oleh umno sampai ke kubur. Satu kejayaan parti melayu hampeh.

Tanpa Nama berkata...

Tahun 1980 kolumpor pun belum maju lagi. Masa tu aku menuntut di Shah Alam.
Shah Alam, Subang jaya, Subang airport penuh samada hutan, kelapa sawit atau pokok getah. Puchong boleh jumpa rimau.

Naik moto pagi-pagi keluar asap kalau hembus nafas.

Tanpa Nama berkata...

selamat maju jaya pakcik. kadang2 bersimpati juga kat pakcik ni, sampai dah tua pun masih tak cerdik lagi. apa2 pun aku ucapkan taniah kpd umno kerana telah berjaya memperbodohkan org melayu spt pakcik ini.

apimerah75 berkata...

en. kluangman....Kota Bharu adalah bandar terbesar di pantai timur & lebih maju drp kuantan ataupun kuala terengganu. cuba anda hitung jumlah hotel bertaraf 3 -5 bintang di Kota Bharu & bandingkan dgn kuantan ataupun kuala terengganu. Kota Bharu juga adalah tumpuan utama pelawat dr luar pd masa cuti & jauh mengatasi kuantan ataupun kuala terengganu. sepatutnya kuantan ataupun kuala terengganu yg ditadbir bn dpt mengatasi Kota Bharu krn ditadbir oleh parti pemerintah serta kaya dgn hasil petroleum. saya pasti en. kluangman juga adalah sebahagian drp pelawat yg gemar berkunjung ke Kota Bharu utk turut sama menikmati kemakmuran di sini.

Tanpa Nama berkata...

macam berahim ali bawah tempurung daaa.

Tanpa Nama berkata...

UMNO. . . .Tradisi Membuduhkan Melayu, Rakyat kena Dulu, Tiada siapa oppsss apa yang ketinggalan. Semua UMNO sapuuuuu. . . .Hidup Melayu UMNO buduh. Kesian pak cik tu. Dulu, kini dan selamanya dibuduhkan UMNO. Harap generasinya tak macam dia

butik aslah berkata...

Kita pakat usaha lagi 5 tahun akan datang anank muda bangkit....

Tanpa Nama berkata...

Usaha yang berterusan dan istiqamah tanpa mengenal erti penat dan jemu daripada sekarang... ANAK MUDA semua dah bangkit...!!!

Hudud : Kenyataan Najib VS Kenyataan Tok Guru Nik Aziz

Terdapat ralat dalam alat ini
Bermula 31/7/2009

Pengunjung Ambo dari....