Sahabat Ambo

Pengunjung Yang Di Hargai,Untuk Membantu Mohon "KLIK" Iklan Di Atas.Terima Kasih

Dedikasi Buat Tuan Guru Presiden Pas

Penghinaan Mahathir Terhadap Hudud


LAGI VIDEO TINTA HIJAU-DKB KLIK DI SINI

Translate

Khamis, 25 April 2013

Foto Terbaik : DS Nizar Melawat Bilik Gerakan BN




Hot !! Nizar serang Bilik Gerakan BN di Changkat JeringSatu pendekatan yang bersahaja dari mantan MB Perak Dato Sri Nizar semasa kempen PRU pada kali ini.

Dengan selamber beliau menberanikan diri berkempen di dikubu kuat BN dun Changkat Jering dengan memasuki bilik gerakan BN sambil berkempen serta beramah mesra dengan penyokong kuat lawan .

Yang menariknya beliau disantun serta dilayan dengan ramah oleh penyokong BN di situ.Senaroi ini boleh menyebabkan Calon BN di situ boleh sesak nafas jika melihat gaya nizar berkempen.

Inilah kelebihan serta karisma yang ada pada diri Nizar Jamaludin.Gaya berkempen Dato Sri Nizar memang menarik dan santai.

Sebelum ini beliau penah mengemparkan penyokong BN dengan bersahaja serta memberanikan diri duduk di ceramah UMNO sebagai tetamu yang tak di undang.

Bravo Nizar...
 SUMBER

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

allahu akbar., siapa kata PAS cenderung kepada keganasan ? siapa yang paling banyak merosakkan bendera PR sebelum dan semasa dulu kini dan selamanya.. ? kini semua rakyat ingin tahu siapa dalang di belakang insiden 'bom meletop' kat tempat kempen BN di PP kelmarin ? (TV 1 mention ianya perbuatan 'sabotaj'- membuat rakyat terbuka minda ) bukankah awal-awal lagi DS Najib beri amaran kepada ahli umno "JANGAN SABOTAJ PARTI"..

kluangman berkata...

Petugas bn melayan dng baik sebagai menghormati tetamu tidak kiralah samada dia peserta maharaja lawak atau Calon pilihanraya. Petugas bn lebih mulia dari Calon permatang pauh yg bongkak Dan berlagak tak nak salam dng Calon bn.

Bila dilayan dng baik berilah balasan dng persepsi yg baik juga bukannya tuduh Calon bn sesak NA as.

Tanpa Nama berkata...

yg baik natijahnya baik sklipun kekadang ditipu oleh krlipan mata tika ia trbuka pd dtiknya sja.
skrg sbut saja nilai yg dipakai, mcm serupa x ada erti dn x leh cayapun.nyawa.harta.prinsip.etika.ketelusan baik pd agama negara dn bgsa dah jadi longgar.tanya para pemain politik sebahgianya sekadr jadikan sbgai kerjaya masa hidup dn x sbgai perjuangan demi diri serta generasi islam/bkn islam di negara ini.ckp mudah tp x pada amalan. nyawa.hrta.masa. pd kemuliaan islam prinsip2nya semakin x nmpak untuk diprtahankan krn keras sesama kita tapi lembut keats yg jelas musuh brsama.memusuhi islam tp citatingi ambil kesempatan melemahkan islam tu.
bom?pskit jntung mati? fasik memajangkan lidh pembong pemitnah pembidaah.lbgt.scndl sex.pluralism.hipokrit.perasuah.brhukum sedap mulut dan sbgainya..membosan/memperendahkan lgi islam di mata rkn bukan islam yg mmbgkitkan lg prkara yg tidak2 dn jdi jenaka buat kita trkekeh ketawa buang ilmu stiap masa.
transformasi aq jadi tyr je klu pch kot ada buru2 jd pam. kan k tuh. tepuk dada tanya selera klu brpolitik. aq x mengundi errk d pru 12 tapi pru 13 mesti undi bn sebab nizar melawat kat situ.

Hudud : Kenyataan Najib VS Kenyataan Tok Guru Nik Aziz

Terdapat ralat dalam alat ini
Bermula 31/7/2009

Pengunjung Ambo dari....