Sahabat Ambo

Pengunjung Yang Di Hargai,Untuk Membantu Mohon "KLIK" Iklan Di Atas.Terima Kasih

Dedikasi Buat Tuan Guru Presiden Pas

Penghinaan Mahathir Terhadap Hudud


LAGI VIDEO TINTA HIJAU-DKB KLIK DI SINI

Translate

Ahad, 30 Disember 2012

Bukti Yahudi Zionis Bangsa Yang Pengecut !!


Punyalah penakut bangsa Yahudi Zionis. Saksikanlah!! Perdana Menteri Israel, Benjamin Netanyahu, berucap di hadapan pengikut dan penyokongnya sendiri dikelilingi cermin kalis peluru serta berpuluh pengawal peribadi.

Benarlah.. pejuang Islam hendakan mati syahid tetapi Yahudi Zionis laknatullah berperang takut mati. Salah satu kumpulan pejuang Palestin yang amat digeruni oleh Yahudi Zionis ialah  Briged Izzudin Al Qassam..

Allah SWT sentiasa bersama mereka.. dan janji Allah SWT.. Islam pasti menang dan kemenangan itu amat rugi sekiranya kita tidak bersama mata rantai kemenangan tersebut.Addin

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

mana2 pemimpin pun diberi keutamaan dalam menjaga keselamatan mereka kerana mereka adalah aset utama kepada rakyat.Ini bukan bukti yang mereka tu takut mati. Pemimpin2 kat Malaysia pun masih lagi dengan pengawal pengiring mereka. Apakah ini juga bukti mereka takut mati??

Tanpa Nama berkata...

selalu kata pas kaki mencece
sikap pas brprasangka negetif pada semua perkara tanpa meletak limitkecedikan.negetif.negetif.negetif sahaja sebagai penyibar pesanan2.untuk orang yang mensia2kan masa mereka.bukan akal tapi nafsu. menjdi penyibar berita2 kerana merekalah fasiq=berita dari orang yang pasiq.tersibar dihayati tanpa sikitpun mahu berhati2 memeriksanya1 kesahihan..bukti.kenyataan.disanggah sempoi jer.macam orang tidak dikurnia anugerah akal dan budi pekerti.kedurjanaan anuar jadi saksi kepada pas pun masih minta
diperlihatkan kan daja.mana ada kalau versi pas.
emosi pagi buta
ficeLMe 47

azmie berkata...

woowww ada jgk pembela yahudi rupanya

Tanpa Nama berkata...

tuhan pun tak benarkan bdan yahudi tuh disentuh peluru kerana cermin tuh.tak caya lu tembaklah keh keh.tapi pas pasti kata kuasa Allah lagi besar.pas amat yakin dan amat ingin menyakinkan tetapi natijahnya 'tak yakin janji Allah pada manusia di alam nyata nih'.itu pasal pas merapu2 dalam soal komunikasi nih.politiknya lebih mengalahkan dari halnya cara yahudi.
132 enorrnatc

Hudud : Kenyataan Najib VS Kenyataan Tok Guru Nik Aziz

Bermula 31/7/2009

Pengunjung Ambo dari....