Sahabat Ambo

Pengunjung Yang Di Hargai,Untuk Membantu Mohon "KLIK" Iklan Di Atas.Terima Kasih

Dedikasi Buat Tuan Guru Presiden Pas

Penghinaan Mahathir Terhadap Hudud


LAGI VIDEO TINTA HIJAU-DKB KLIK DI SINI

Translate

Sabtu, 6 Oktober 2012

Video & Gambar : Kejam !!! Kerajaan Umno Roboh Rumah Rakyat Di Kuala Besut

 Antara rumah yang terlibat
 Lagi rumah yang dirobohkan
 Salah seorang pemilik kediaman menunjukkan gran sementara serta resit bayaran tol tahunan yg di bayar
 Rumah yg sedang dalam pembinaan milik seorang ibu tunggal
Pimpinan Pas Kawasan Besut melawat tapak rumah yang dirobohkan

Ulasan YDP Pas Kawasan Besut Ust W Azhar W Ahmad :



Tindakan kejam kerajaan Umno Terengganu meroboh 5 buah rumah di Rancangan Tanah Berkelompok Kg Alor Jejawi Kuala Besut pada Khamis lalu  harus dikutuk sekeras kerasnya.Operasi meroboh semua kediaman tersebut dijalankan semasa pemilik tiada di rumah. 

Semua pemilik kediaman mendakwa tidak menerima sebarang notis dari mana-mana pihak untuk mengosongkan kediaman mereka.Difahamkan semua pemilik mempunyai geran sementara untuk menduduki tanah terbabit.

Mereka yang terdiri dari penyokong Umno dan Pas hanya rakyat marhaen yang  membangunkan rumah itu sehari demi sehari,  secara berdikit-dikit sehingga ada yang telah siap dan ada masih dalam pembinaan.

Slogan Umno yang sering menguar uarkan ' Rakyat Didahulukan ' hanyalah retorik semata mata.Diketika pemimpin mereka bermegah megah dengan majlis kahwin anak yang mencecah ratusan ribu,rakyat marhaen mengalir air mata hasil tindakan kejam mereka.

Tanpa mengira fahaman politik,mereka terlibat adalah rakyat Malaysia yang mempunyai hak untuk memiliki tanah walau hanya sekangkang kera.Mereka harus dibantu bukannya diperlakukan sedemikian rupa.

Akhir kalam,Ayoh !!! rakyat Terengganu jom tolak Umno...gantikan dengan Pas pada PRU 13 nanti,pilihan ditangan kita.Sebarkan !!! ~ Tinta Hijau DKB

Tiada ulasan:

Hudud : Kenyataan Najib VS Kenyataan Tok Guru Nik Aziz

Bermula 31/7/2009

Pengunjung Ambo dari....