Sahabat Ambo

Pengunjung Yang Di Hargai,Untuk Membantu Mohon "KLIK" Iklan Di Atas.Terima Kasih

Dedikasi Buat Tuan Guru Presiden Pas

Penghinaan Mahathir Terhadap Hudud


LAGI VIDEO TINTA HIJAU-DKB KLIK DI SINI

Translate

Sabtu, 13 Oktober 2012

Najib Akhirnya Mengaku Pernah Bertemu Soros

 Perdana Menteri,  Datuk Seri Najib Razak mengakui mengadakan perjumpaan dengan asing George Soros tetapi atas dasar memenuhi permintaan yang dibuat oleh  spekulator mata wang tersebut.

Najib juga berkata pertemuan tersebut tidak menjadi suatu kesalahan malahan berkata mantan PM, Tun Dr Mahathir Mohamad turut pernah melakukan perkara sama bertemu Soros.

“Ya, saya ada berjumpa dengan Soros. Ia hanya sekadar memenuhi permintaan beliau dan adalah satu kunjungan hormat yang biasa.“Lagipun dia (Soros) yang meminta untuk berjumpa dengan saya,” kata Najib.

Apabila ditanya mengenai perbincangan yang diadakan antara kedua-dua pihak, Najib enggan mendedahkan dan berkata ia hanya perbincangan biasa.“Ia bukan satu masalah mengadakan pertemuan dengan Soros.

Najib dilaporkan telah bertemu Soros pada hari sama dia menyampaikan ucapan sulungnya di Perhimpunan Agung Pertubuhan Bangsa-Bangsa Bersatu (PBB) di New York DISINI.

Sebelum itu mantan PM, Tun Dr Mahathir Mohamad, juga didakwa pernah bertemu dengan Soros DISINI bagi melobi untuk mendapatkan dana bagi sebuah NGO yang menentang peperangan pada 2006.

5 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

oooo kalau nik aziz salam ngan najib... nik aziz nk join BN lah yek? oooooo

Tanpa Nama berkata...

..kalau aq ambil fikiran mahathir menghadapi dan cuba mencari penyelesaian yang terhormat di mata islam dan etika kemanusiaan; dengan perakuan dan kepercayaan mantan itu kepada najib aq yakin malysia dilandasan yang betul dalam menghadapi apa jua karenah soros. berbeza dengan sorotan mata pr bersama ngo yang seangkatan. sikit pun aq tak meragui ketelusan menjadikan malaysia sebagai apa yang sepatutnya. malaysia negara aman..maju..berugama mengisi kemerdekaan nya.

12 gevicer

Tanpa Nama berkata...

hahaha pandai org ats ni mengelak masalah eh yg umngok tuduh PR ni pengikut sorosla apala tp yg pelik x penah plak pemimpin PR jumpa soros acanertu hehehe

Tanpa Nama berkata...

terpaksa mengaku sebab dah habis peluru
kita kenal puak-puak ni dah lama dah.

Tanpa Nama berkata...

tak kan soros bangga cam gambar atas tuh duduk belakang nuar yang layak bagai suruhanya jah. najib siap senyum sinis tengok pencacai pkr akan tumpang tui menjadikan isu ni sebagai peluru kapor.

tom tom tom..buat aq batok jah.keh keh lawak skit tahan lapar nih

69 iverving

Hudud : Kenyataan Najib VS Kenyataan Tok Guru Nik Aziz

Bermula 31/7/2009

Pengunjung Ambo dari....