Sahabat Ambo

Pengunjung Yang Di Hargai,Untuk Membantu Mohon "KLIK" Iklan Di Atas.Terima Kasih

Dedikasi Buat Tuan Guru Presiden Pas

Penghinaan Mahathir Terhadap Hudud


LAGI VIDEO TINTA HIJAU-DKB KLIK DI SINI

Translate

Selasa, 21 Ogos 2012

PRU 13 : Salahuddin Ayub Bertanding di Pulai ?


JOHOR BAHRU – Teka-teki berhubung kerusi yang akan ditandingi YB Salahuddin Ayub, Naib Presiden PAS seakan terjawab apabila Pengerusi PKR Johor, Dato` Chua Jui Meng membayangkan Parlimen Pulai merupakan pilihan ahli Parlimen Kubang Kerian itu.

Beliau dilaporkan berkata menerusi petikan berita akhbar Sin Chew Daily baru-baru ini,bahawa pihaknya percaya kawan lamanya daripada PAS YB Salahuddin Ayub akan bertanding di kawasan penyandangnya yang bernama Datuk Nur Jazlan Mohamed.

“Beliau berkata begitu semasa jamuan makan malam diadakan oleh Keadilan Pulai hari itu. Beliau juga secara khusus “mempromosikan” Timbalan Setiausaha Agong PKR Steven Choong. Steven Choong adalah seorang Forensic Accountant dan memang dipercayai oleh Anwar.

Oleh demikian Steven Choong diberi jawatan yang sungguh penting dan sudah dianggap salah satu calon pada PRU akan datang.

“Dato’ Chua juga berkata selepas PR memegang kerajaan, memanglah kita perlu banyak lagi Forensic Accountant untuk siasat kewangan pemimpin-pemimpin UMNO.

“Sementara itu, PAS YB Salahuddin berkata jikalau PR berjaya menang di Johor, kedudukan kaum Cina dan semua orang akan dijanji adil.

Beliau juga berkata, dulu memang susah bagi kaum Cina pilih pembangkang, tetapi suasana sekarang sudah ubah, dan Johor/Sarawak/Sabah tidak dianggap sebagai Deposit Tetap BN lagi,” lapor akhbar itu yang dipetik melalui facebook Keadilan Johor.

Tiada ulasan:

Hudud : Kenyataan Najib VS Kenyataan Tok Guru Nik Aziz

Bermula 31/7/2009

Pengunjung Ambo dari....