Sahabat Ambo

Pengunjung Yang Di Hargai,Untuk Membantu Mohon "KLIK" Iklan Di Atas.Terima Kasih

Dedikasi Buat Tuan Guru Presiden Pas

Penghinaan Mahathir Terhadap Hudud


LAGI VIDEO TINTA HIJAU-DKB KLIK DI SINI

Translate

Khamis, 3 Mei 2012

Posting Di FB Menunjukkan Polis Bangga Dapat Pukul Peserta Bersih 3.0

Berbangga dapat membelasah peserta BERSIH 3.0 sehingga pecah kepala. Malah beliau seronok jika BERSIH diadakan setiap tahun.Untuk besarkan KLIK imej
Mungkinkah peserta2 Bersih ini yang mereka maksudkan "adalah 5,6 orang pecah kepala..pakai t baton je tibai diorang".Sumber: JKKK FanClub

Nabi Muhammad S.A.W bersabda:

Bila orang-orang melihat seorang yg zalim tapi mereka tidak mencegahnya dikhawatirkan Allah akan menimpakan hukuman terhadap mereka semua. -HR. Abu Dawud

Saudara-saudaraku sekalian strategi UMNO/BN ialah untuk membuat kita marah kepada Polis tapi jangan lupa bahwa arahan2 itu datang drpd UMNO/BN..... Jangan pernah lupa kenyataan itu....Tumbangkan UMNO/BN bermakna kita menumbangkan kezaliman.Na'imNikmat

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Hari itu gerombolan polis mendapat banyak pujian dari ketua2 mereka antara nya dari:-
Menteri KDN - Tahniah kerana bertindak secara profesional.
KPN - Tahniah kerana telah mengikut arahan dan SOP.
OCPD - Tahniah kerana telah menjalankan tugas dan membelasah para demo.
Isteri - Tahniah bang , gambar abang banyak ayang nampak membelasah orang demo yang tak sehebat abang.
Anak2 - Tahniah bapak , kawan2 di sekolah tadi semua puji bapak kerana kehebatan bapak menerajang , membelasah pendemo yang tak melawan langsung ketangkasan bapak.
Ibubapa - Wah , hebat betullah anak2 kita , sebab tulah saya dah cakap masuk polis bagus.........
Pakmertua mak mertua - Syabas2 menantuku , kamu hebat...
Orang dikampong - oooooooo polis nilah yang telah membelasah , menerajang si amat tu. SI AMAT tu penjenayah ke .......
Renung2kan lah wahai polis yang telah menzalimi rakyat pada Hinpunan BERSIH 248.

Tanpa Nama berkata...

Tuhan bagi badan sihat ada akal tapi guna untuk pukul orang tak bersalah. Takpe kau tunggu nasib kau besok. Masa tu mungkin dah terlambat bagi kau. Polis anjing UMNO!

pocket men berkata...

nanti lu tunggu lah bro,, di saat malaikat maut lanyak lu plak,, hancus lahhh baru lu tahu mcm mana,, di depan allah nanti kaki tangan lu akan jawab lah beb.. dunia lu boleh lah nak tunjuk ego dan sombong

Hudud : Kenyataan Najib VS Kenyataan Tok Guru Nik Aziz

Terdapat ralat dalam alat ini
Bermula 31/7/2009

Pengunjung Ambo dari....