Sahabat Ambo

Pengunjung Yang Di Hargai,Untuk Membantu Mohon "KLIK" Iklan Di Atas.Terima Kasih

Dedikasi Buat Tuan Guru Presiden Pas

Penghinaan Mahathir Terhadap Hudud


LAGI VIDEO TINTA HIJAU-DKB KLIK DI SINI

Translate

Sabtu, 31 Mac 2012

Gambar : Sekitar Majlis Solat Hajat Dan Ceramah Perdana Di Padang Perdana Kota Bharu

Solat Hajat :




Ceramah Perdana :














Gambar : Berbagai sumber di Facebook dan edit Ustream

Majlis yang diadakan di Padang Perdana Kota Bharu ini dimulakan dengan kuliah maghrib oleh YB Ust Nasuruddin Daud,seterusnya solat isyak dan solat hajat oleh puluhan ribu rakyat Kelantan dengan diimamkan YB Ust Muhammad Mustafa.

Majlis diteruskan dengan Ceramah Perdana ' PUTRAJAYA BERMULA DISINI ' oleh YB Tan Seng Giaw,Hj Muhammad Sabu,YAB Tok Guru Nik Aziz dan YB DS Anwar Ibrahim.Turut berucap YB Datuk Husam Musa.

10 ulasan:

kluangman berkata...

Solat hajat yang suka atau tidak bercampur aduk dengan ceramah fitnah, syak wasangka dapat ke berkat dan makbulnya. Wallhua'alam.

TAUSUG SEMENANJUNG berkata...

ha ha ha... keluangman tu pecacai UMNO, meroyan sebab tengok ramai yang hadir dalam program PAS, bandingkan lah dengan program anjuran UMNO... kalau nak kumpul seramai tu... kena siap bas free... makan free.. t-shirt.. panggil artis jelita gelek-gelek sikit... PERGI JAHANAM LA KAU UMNO!!!

Tanpa Nama berkata...

tak de maknenye solat hajat kau tu... percayalah

Tanpa Nama berkata...

dulu ente semua nak jual putrajaya tu. sekarang ente semua dah kemaruk pula. Tak malu sungguh!!! sampai buat solat hajat pulak tu!!! memang ente semua puak tak tau malu!!! ...orang yang tak tau malu ni bukan dari umat Muhammad tau.Ente semua umat Muhammad ka? .Sudah2 la tu! toksah dok berangan banyak sangat. Selagi Anuar tu ada dengan ente semua jgn harap la nak ke Putrajaya.TUHAN TAK IZIN...KALU TUHAN NAK IZINKAN TENTU DAH LAMA ENTE SEMUA KA PUTRAJAYA.Kalau tak kerna Anwar pun memang ana tak bekenan langsung dgn puak lalang macam ente semua ni. Ente semua dah jadi puak yang tak ada pendirian. Apa yang ente semua benci dulu, itu lah yang ente semua buat sekarang ni. Ente semua ni dah termakan sumpah...dah tulah! Dulu ente semua kata Anuar tu peliwat. Sekarang ente semua angkat dia lain macam pulak.Ana heran sungguh dgn ente semua ni!...ente semua ni buta kayu ka? atau buta hati!. Ente semua dah tak nampak kebenaran lagi ka?.Berapa banyak solat hajat yang ente semua sudah buat? namun yang nyatanya ialah ente semua sudah semakin hayuuuuut!!!. ente semua sudah meninggalkan perjuangan asal ente semua !!!. Ente semua sudah HAYUUUUT!! Mengangkat anuar sebagai pemimpin seperti memadam cahaya didalam hati ente semua...tolong pikir sikit boleh tak?...tolong lah jadi waras sikit kalau rasa diri tu dah akil baligh.
Memang bukan semua org perfect. Tapi yang ini ente semua tahu ialah saorang peliwat. Kalau tak caya ente boleh tanya Karpal sing dan mat sabu dan juga hadi awang.

Ana doakan ente semua diberi tuhan kesedaran dan dikeluarkan dari kegelapan tu.jangan diperdayakan syaitan yang menampakkan elok segala perbuatan bodoh enta semua tu.

Tanpa Nama berkata...

kluangman ko tahu kena ape yang diminta tu cuba sebutkan?? berdoa demi kebaikan tak ada salah, cuma yg salah puak ameno ko tu melakukan kemungkaran ko tak tegur mcm ustat pulak. dasar apeco puak ameno.

Ada orang cuba mcm ustat tapi ameno dia tak nampak. sudah2lah tu parti yg berkiblatkan apeco.

Tanpa Nama berkata...

daripada ustaz Pas yang guna agama. kersns kuasa dan jual agama kerana Dap.Daripa ustaz Pas yang tak ada maruah tu.daripada ustaz Pas yang harap kopiah/serban tapi tak ada akai tu Baik sikit ustaz Amno.

pak ko berkata...

kalau terlalu banyak makan taik umno, hati sudah gelap, iman pun dah padam, tunggu mampus saja.

Tanpa Nama berkata...

dah nak doa org "mampus" plak!...kan ana dah kata...puak ni memang tak boleh pakai...kene tegur pedas sikit dah melenting...tak blh terima lah tu!...memang yang benar tu memeritkan ...kalau rasa perkara tu benar (aku yakin benar} terima lah dengan hati yang terbuka.Jangan nak ikut semberono je. siddiq,amanah,tabligh dan fathonah jangan di buang. Empat perkara itu menandakan bahawa kita ni umat Muhammad.

Ana nak ingatkan ente semua.
kerajaan sekarang tak menghalang ente semua beribadah.
kerajaan sekarang tak membuat ente semua kebuluran.
kerajaan sekarang tak ganggu keluarga ente semua.
kerajaan sekarang tak membiarkan ente semua dalam penderitaan akibat malapetaka alam atau penyakit.
kerajaan sekarang tak berat sebelah dalam memberi bantuan kepada rakyat(sekali pun puak2 tak malu yang selalu tidak berterima kasih kapada Tuhan dan kapada manusia tu mengatakan mereka ZALIM)

Itu adalah sedikit dari banyak perkara yang ana nak ingatkan ente semua. Enta semua tidak di Zalimi akan tetapi ente semualah yang menzalimi diri ente sendiri dengan sikap bodoh tak boleh diajar kalau pandai tak patut diikut.

Tak berterima kasih kepada manusia seperti juga tidak berterima kasih dengan tuhan kerana dia (TUHAN) memberi rezeki melalui tangan2 hamba nya.

P/s:
Anuar tu penyokong kuat Yahudi.
Dah terbukti pun. cuma ente semua yang tak mahu terima kenyataan.Kebencian telah menutup(menggelapkan) hati sanubari
ente semua.Cepatlah sedar dari mimpi tentang Putrajaya tu.Itu mimpi yang tidak benar untuk ente semua. kalau PR menang pun, ente semua cuma akan jadi pecacai Dap je.

Ente semua tak tahu mentadbir. maknenya kena tipu je la dalam kerajaan pakatan rakyat tu.Jadi pak turut sepertimana yang dah terjadi sekarang.

Jangan mimpi banyak sangat ye, banyak mimpi banyak tidur!

Ana sebagai muslim yang sama macam ente semua dulu masih mendoakan agar ente semua cepat sedar dan kembali ka kelandasan perjuangan Pas yang sebenar. PERJUANGAN YANG BERMARUAH.

Tanpa Nama berkata...

baik makan taik Amno daripada makan taik cina Dap.

ambabiga berkata...

solat hajat dah banyak dah..ceramah dok sana sini..tapi dok takat tu jugak...masalh air kat kelantan tak pernah settle...ekonomi? Jgn harapla..masalah aids tertinggi..penagih ganja teramai...itulah kelantan negeri darul islam...eehh salah darul kebajikan

Hudud : Kenyataan Najib VS Kenyataan Tok Guru Nik Aziz

Terdapat ralat dalam alat ini
Bermula 31/7/2009

Pengunjung Ambo dari....