Sahabat Ambo

Pengunjung Yang Di Hargai,Untuk Membantu Mohon "KLIK" Iklan Di Atas.Terima Kasih

Dedikasi Buat Tuan Guru Presiden Pas

Penghinaan Mahathir Terhadap Hudud


LAGI VIDEO TINTA HIJAU-DKB KLIK DI SINI

Translate

Ahad, 19 Februari 2012

Hudud : Antara Kenyataan Guan Eng Dan Soi Lek


Antara Kenyataan 2 Pimpinan Bukan Islam Dalam Debat Petang Semalam:

Chua Soi Lek: "Kita orang Cina berani menentang & melawan UMNO terutama dalam bab Hudud, adakah DAP berani dalam hal ini...???"

Jawab Lim Guan Eng: "Kita orang DAP tidak boleh menghalang kepercayaan orang Islam dalam hal Agama mereka, begitu juga orang PAS tidak pernah menghalang dalam bab Agama kita".

Nampak perbezaan "Tarbiyah rakan bukan Islam dalam Pakatan Rakyat dengan "Tarbiyah" rakan bukan Islam dalam Barisan Nasional..?

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

.

Korang dah lupa siapa yang berkata
"LANGKAH MAYAT SAYA DULU SEBELUM LAKSANAKAN UNDANG2 ISLAM"

.

LGE = Talam dua muka

.

Tanpa Nama berkata...

Ko dah lupa ke siapa yang berkata:

(Dr Mahathir Mohamad, Majlis Tertutup Majlis Agama Kebangsaan 1997) “Sapa tau janggut Nabi macam mana? Sapa biasa tengok janggut nabi? ada gambar? Kita tak tau. Ada pulak yang kata janggut mesti sampai ke pusat. Ada yang special sikit macam tu! (ketawa). Apakah kita nak jadikan ini ukuran agama Islam kerana kita berjanggut maka kita Islam. Kononnya Sunnah Nabi. Kita tak tau. Kita tak tau sebenarnya macam mana janggut dia (Nabi) (menahan ketawa). Di zaman itu nak cukur pun mudah ke? Dia bukan ada Gillette. Zaman nabi ada Gillette ke? tak dak. Pisau cukur pun tak dak masa tu. Jadi masalah macam mana nak cukur masa tu. Lepas itu, dia berjalan sana sini naik unta. Bukan nak dapat air banyak...(di) padang pasir.”


MAHATHIR KUTY!!

Tanpa Nama berkata...

Awat amik kata2 LGE yang talam du amuka tu? Pura2 aje bebaik dgn PAS sebelum dapat kuasa. Kesian Melayu PAS diperbodohkan. DAP sama dgn PAP. Belajar la dari sejarah Melayu Singapura. Dan kata Karpal Singh terang2: LANGKAH MAYAT AKU DULU KALAU NAK JALANKAN HUDUD

Hudud : Kenyataan Najib VS Kenyataan Tok Guru Nik Aziz

Bermula 31/7/2009

Pengunjung Ambo dari....