Sahabat Ambo

Pengunjung Yang Di Hargai,Untuk Membantu Mohon "KLIK" Iklan Di Atas.Terima Kasih

Dedikasi Buat Tuan Guru Presiden Pas

Penghinaan Mahathir Terhadap Hudud


LAGI VIDEO TINTA HIJAU-DKB KLIK DI SINI

Translate

Sabtu, 26 Februari 2011

Video : Tok Guru Nik Aziz Beramah Mesra Dengan Kaum Cina Kerdau




TEMERLOH - Itulah percakapan yang dituturkan oleh beberapa orang 'nyonya' di Pekan Kerdau, sebaik selesai kunjungan Mursyidul Am PAS, Dato' Tuan Guru Nik Aziz Nik Mat ke pekan lama tersebut lebih kurang jam 6.30 petang, Jumaat 25 Februari.

Dari kejauhan, perlahan-perlahan orang Cina pekan Kerdau menghampiri kedai dimana Tok Guru Nik Aziz singgah untuk minum petang bersama pimpinan DAP yang berkampung disitu.

Turut hadir adalah ADUN Triang Leong Ngah Ngah dan Pengarah Pilihanraya DUN Kerdau bagi DAP Cikgu Goh dan calon PAS Hasanuddin Salim.BO

5 ulasan:

leekonyou berkata...

kita gongxi kongsi info ni...Saturday, February 26, 2011Adakah Isteri Calon Pas Merlimau Ambil MC Juga ?
Mengikut laporan Selangor Daily isteri calon Pas bagi Dun Merlimau adalah seorang guru yang sedang berkhidmat dengan kerajaan.

Situasi hampir sama dengan kejadian di Tenang.

Adakah isteri calon Pas Merlimau juga mengambil MC untuk membantu suaminya berkempen ?

Di Tenang seorang cikgu yang sedang berkhidmat dengan kerajaan meletak jawatan dengan serta merta kerana nak berlawan dengan parti kerajaan dalam prk.

Di Merlimau pula seorang yang menetap di kuarter guru milik kerajaan masuk pilihanraya untuk menentang kerajaan.

Setiap hari Pas melaung-laungkan kerajaan BN mengamalkan rasuah, jahat, zalim dan sebagainya. Dalam masa yang sama ramai juga orang Pas yang masih bekerja dengan kerajaan.

Tak berdosa ke makan duit kerajaan yang mengamalkan rasuah dan zalim ?

Manakala calon Pas Merlimau pula muka tak malu kerana masih lagi tinggal di rumah kerajaan yang dikatakan mengamalkan rasuah dan zalim.

Untuk membaca cerita asal sila ke Selangor Daily. Klik di sini

Posted by ruang bicara faisal at 8:05 PM

Shahr Albatnani berkata...

Lee kon you! bila masa pulak kita org lawan kerajaan..kita org pun ada kerajaan jugak la ma! 5 buah kita org ada & akan jadi 8 buah PRU 13 nanti. kita org tak suka umno handle kerajaan la ma...
dia ingat itu sumber2 kewangan ayah dia punya ma...lu, kalu kita org cakap kerajaan tu, bererti umno & BN ma..ko org pun sama dia serang negeri kami ma...lu belaja la sikit2 mcm gua...baru lu tak dipandang " kurang cerdik" kalu lawan kerajaan ayah lu punya memang tak boleh masuk masjid & tandas kerajaan ya???!!

Tanpa Nama berkata...

leekonyou!!
lu ada faham ka maksud kerajaan dan parti politik??
kerajaan berbeza dgn parti politik. wujud ke kerajaan tanpa rakyat?
maksud nya bekerja dgn kerajaan adalah bekerja dgn rakyat dan bukan dgn umno/BEnd.. ada paham??
minda lu org yg dah di tanam bahawa Umno/BeEnd tu kerajaan dan kerajaan itu adalah Umno/BEnd perlu di ubah.
kesedaran ini yg cuba PR ubah utk mematangkan rakyat dgn sitiuasi politik semasa. matang dlm membuat pilihan dan jgn terperuk dgn dakyah bahawa jika BeEnd tumbang, tidak aman lagi Malaysia ni..
apakah jika BeNd kalah, maka Malaysia ni akan pupus dari peta dunia??
fikir biar matang dan jgn jumud dgn retorik yg di ciptakan oleh Umno/Apco/BeEnd/Yahudi..

Tanpa Nama berkata...

haramjadah leekonyou bodoh!

kerajaan dibina oleh parti-parti politik termasuk parti pembangkang, dlm parlimen ada bn & pembangkang. DUN pun ada pembangkang dan bn..

kalau kerja dengan kerajaan nak bertanding kena letak jawatanlah bodoh! tak kiralah nak jadi calon umno ke pas ke pkr ke bodoh!

kakitangan bukan mengikut arahan bn, tetapi mengikut arahan kerajaan yg memerintah dimana segala undang2 digubal dlm parlimen yg telah dipersetujui oleh semua ahli parlimen termasuk pembangkang..arahan tadi diperturunkan kepada KSN seterusnya kpd KSU & ketua jabatan masing2..

leekonyou masih duduk bawah tempurung dan memang ptak bengap!

Tanpa Nama berkata...

wa sokong lu leekonyuu,,,ini olang pr mmg pandai pusing..ini gulu dia sudah kasi ajar..amacam mau pusing,..itu pasat depan selalu pusing kena belakang taruk..kita lengok saje nanti...itu tuk gulu najis,sama itu DAPig apa jadi..

apapun leekonyou..ini pencacai mmg ini macm..sana pusing sini pusing..dia yg buat,,olang laen dia pusing..lu jgn helan,,stay as u r!!!!

lia olang sini semua talak buat lesearch..halir celamah je,,tp celamah LGN...Khalifah tuuuuuu,,,,huhuhuhu

Hudud : Kenyataan Najib VS Kenyataan Tok Guru Nik Aziz

Bermula 31/7/2009

Pengunjung Ambo dari....