Sahabat Ambo

Pengunjung Yang Di Hargai,Untuk Membantu Mohon "KLIK" Iklan Di Atas.Terima Kasih

Dedikasi Buat Tuan Guru Presiden Pas

Penghinaan Mahathir Terhadap Hudud


LAGI VIDEO TINTA HIJAU-DKB KLIK DI SINI

Translate

Khamis, 27 Januari 2011

Bongkar !!! Blogger Umno Kantoi Lagi,Gambar Ini Menjawab Tohmahan Jahat PapaGomo

Papa gomo dalam entry blog beliau semalam memuatkan kononnya temubual dengan beberapa orang penduduk Tenang tentang sikap ego cikgu Mala.Turut diulas kononya Cikgu Mala tidak disukai semua guru di sekolahnya semasa beliau masih menjadi guru....


Print Screen blog PapaGomo yang memuatkan tohmahan jahat beliau lihat DISINI [UNTUK BESARKAN KLIK PADA IMEJ ]

Antara Lain Papa Gomo menyatakan :

"normala ni seorng guru yang pemalas dan ego. konon dia tu bagus sangat. dia bohong bila berkata ramai guru guru menyokong dia, padahal dia tak ada seorang kawan pun di sekolah. di sekolah dia ada 30 org cikgu, tapi seorang pun tak hingin berkawan dgn dia. dia ni dah macam kera sumbang kat sekolah."

Kenyataan di atas di perolehi dari Guru di sekolah yang Normala pernah jawat sebelum ini. Emmm kalau dah guru sendiri pun kata Normala ni Ego memang lekat sangatlah dengan Kenyataan penduduk Felcra Sekijang bahawa Normala ini seorang yang Bongkak.

HASIL TEMUBUAL KE TIGA:

"normala ni jenis tak kenang jasa. dia suka cari batu locatan utk dirinya. mula mula dia akan buat baik dengan guru besar. bila guru besar dah ok dengan dia, dia tak peduli cikgu cikgu lain. lepas tu dia buat buat baik pula dengan orang pejabat pelajaran daerah (ppd). bila orang ppd dah ok dengan dia, dia tak peduli dengan guru besar pulak. lepas tu dia buat baik pulak dengan orang jabatan pelajaran negeri (jpn). lepas dah baik dengan orang jpn, dia tak peduli pula dengan orang ppd. dia boleh perlekehkan ppd & guru besar sebab kononnya dia baik dgn orang jpn. skrg bila dah terkenal sbb nak jadi adun, tengoklah macam mana dia perlekehkan pengarah pelajaran negeri johor!"


Benarkah itu sikap sebenar Cikgu Mala,ternyata ianya hanya tohmahan jahat puak2 yang sudah ketandusan isu untuk dibawa.Mereka hanya tahu menyerang peribadi calon Pas ini sahaja.Gambar dibawah yang diambil dari blog cikgu Mala [DISINI] membuktikan dakwaan PapaGomo hanya satu pembohongan semata mata...


Cikgu Mala diamanah sebagai pengacara dalam satu majlis,bagaimana seorang yang dianggap tidak disukai boleh dipilih sebagai pengacara.Tentunya beliau seorang yang ramah,petah berhujah dan disukai ramaiImbang Penuh
Intim,kemesraan Cikgu Mala dengan rakan setugas
Jika beliau tidak disukai tentu rakan rakan setugas tidak sudi bergambar dengan beliau..
Kemesraan Cikgu Mala bersama rakan setugasnya terserlah,tentunya beliau seorang yang mudah didekati dan disukai ramai
Bukti !!! bukan sahaja guru murid muridnya juga mesra dengan Cikgu Mala

SUMBER GAMBAR BLOG CIKGU MALA

SALAM DARI AMBO TINTA HIJAU DARI KAKI BUKIT

5 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Jika mengikut UMNO, barang kali senyuman rakan setugas dan anak-anak murid adalah senyuman terpaksa akibat ugutan Cikgu Mala. Kalau Rosmah aku boleh katakan senyuman orang sekelilingnya adalah senyuman terpaksa, maklumlah senyuman C4.

Tanpa Nama berkata...

salam tuan...

mamat bongok ni spesis sb abu jahal...balik dari intipan,cerita kepada abu jahal banyak yang kona,pasal takut abu azahar murka hehe..

zuraimi berkata...

papagomo... ni byk sangat tengok cerita malayu...

hehhe... ingat semua ikut arahan director ke....

Pro Pakatan berkata...

PapaGomo...penyebar fitnah terhebat.Hang tak takut dosa ke....

Tanpa Nama berkata...

papa gomo mana takut dosa.. pasal dosa dah sebati ngan diri dia.. kecian penduduk felda asyik kena tipu aje..

-atas pagar-

Hudud : Kenyataan Najib VS Kenyataan Tok Guru Nik Aziz

Bermula 31/7/2009

Pengunjung Ambo dari....