Sahabat Ambo

Pengunjung Yang Di Hargai,Untuk Membantu Mohon "KLIK" Iklan Di Atas.Terima Kasih

Dedikasi Buat Tuan Guru Presiden Pas

Penghinaan Mahathir Terhadap Hudud


LAGI VIDEO TINTA HIJAU-DKB KLIK DI SINI

Translate

Ahad, 12 September 2010

Penjelasan isu tabal Tengku Faris pada jam 12 tengah malam ini


KOTA BHARU, 12 Sept: Penjelasan mengenai kedudukan isu pemasyuran Tengku Muhammad Faris Petra sebagai Sultan Kelantan akan dibuat di dalam blog thekelantaninsider.blogspot.com pada jam 12 tengah malam ini.

Menurut satu kenyataan yang dibuat oleh blog separa rasmi istana Kelantan itu, adalah diharapkan agar penjelasan, yang turut akan melampirkan dokumen-dokumen tertentu akan membolehkan rakyat yang mungkin sedang tertanya-tanya mendapat maklumat yang tepat mengenainya.

Kenyataan ini dipercayai dibuat ekoran laporan muka depan akhbar Umno, Utusana Malaysia semalam yang melaporkan berita spekulasi kononnya mereka men dapat makumat Tengku Faris akan ditabalkan sebagai Sultan Kelantan Isnin esok.

Laporan sensasi ini mengejutkan banyak pihak kerana kerajaan negeri sendiri tidak tahu menahu hal ini.Menteri Besar Tuan Guru Nik Aziz sendiri tidak tahu menahu hal ini.

Blog yang selalu menyiarkan berita dan pandangan dari pihak Tengku Faris ini juga melahirkan rasa terkejut mereka dengan laporan muka depan akhbar itu.Hrkh

Tiada ulasan:

Hudud : Kenyataan Najib VS Kenyataan Tok Guru Nik Aziz

Bermula 31/7/2009

Pengunjung Ambo dari....