Sahabat Ambo

Pengunjung Yang Di Hargai,Untuk Membantu Mohon "KLIK" Iklan Di Atas.Terima Kasih

Dedikasi Buat Tuan Guru Presiden Pas

Penghinaan Mahathir Terhadap Hudud


LAGI VIDEO TINTA HIJAU-DKB KLIK DI SINI

Translate

Khamis, 26 November 2009

Tahniah buat Anak Buah Ambo

GEMBIRA ...(dari kiri) Mohd Nazri, Siti Noor Hanisah dan
Muhammad Shahrul Nizam.

KUALA LUMPUR: Walaupun sering menyertai pelbagai peraduan anjuran Harian Metro, ini kali pertama dia mendapat hadiah percutian ke luar negara.

Tuah menyebelahi pegawai eksekutif, Siti Noor Hanisah Osman yang dipilih pemenang pertama Peraduan 2009 Sebab Untuk Menikmati Singapura yang berlangsung dari 5 hingga 12 November lalu, anjuran Harian Metro dan Lembaga Pelancongan Singapura.

Menurutnya, dia terkejut apabila diumumkan sebagai pemenang pertama memandangkan hanya mencuba nasib dengan menghantar satu penyertaan.

“Saya dan suami sering menyertai pelbagai peraduan anjuran Harian Metro namun agak berbeza untuk peraduan kali ini kerana kami menghantar satu penyertaan. Mungkin ini rezeki kerana terpilih pemenang pertama,” katanya yang membawa pulang pakej percutian tiga hari dua malam untuk keluarga seramai empat orang (dua dewasa dan dua kanak-kanak) ke Singapura, baucar membeli-belah bernilai S$300 (RM729.36) dan sebuah komputer riba Acer yang boleh ditebus di Singapura.Harian Metro

Ulasan Tinta Hijau DKB:

Tahniah buat anak buah ambo,Imran Shahril dan isteri Siti Noor Hanisah. Nampaknya demo mene lagi Peraduan.Untuk pengetahuan pembaca,mereka berdua dah menang berpuluh puluh peraduan.Dah rezeki mereka kat situ.Tuah badan la katakan.Takkan tak bulih hulur sikit2 kat ayoh su..he..he..Laptop tu jual lah murah2,mudah sikit kawe Update Blog kah..kah.. kah..Untuk mengenali beliau dengan lebih dekat dan berkongsi pengalaman berkaitan berbagai peraduan klik disini.

Tiada ulasan:

Hudud : Kenyataan Najib VS Kenyataan Tok Guru Nik Aziz

Bermula 31/7/2009

Pengunjung Ambo dari....