Sahabat Ambo

Pengunjung Yang Di Hargai,Untuk Membantu Mohon "KLIK" Iklan Di Atas.Terima Kasih

Dedikasi Buat Tuan Guru Presiden Pas

Penghinaan Mahathir Terhadap Hudud


LAGI VIDEO TINTA HIJAU-DKB KLIK DI SINI

Translate

Selasa, 23 Jun 2009

TGNA DAN US.NASA SELESAI....


(Petikan foto dari MSO MELAYU)
Pada jam 6.00 petang . Pas telah berjaya menyelesaikan kemelut antara TGNA dan US.Nasa.TGNA telah menarik balik segala kenyataan terhadap US.Nasa sebelum ini dalam satu sidang media yang turut dihadiri oleh pimpinan tertinggi Pas termasuk TGHH.
Dalam sidang media tersebut TGNA telah membacakan sendiri kenyataan antaranya:
"selaras dgn itu saya selaku Mursyidul Am Pas menarik balik"
segala kenyataan saya terhadap YB Ustaz Nasaruddin Timbalan
Presiden Pas.Dgn itu isu ini tidak berbangkit lagi.

Kenyataan TGNA ini berikutan keputusan Majlis Pimpinan Pakatan Rakyat yang menolak idea kerajaan perpaduan dalam pertemuan mereka sebelum ini.
Sikap TGNA yg sanggup menarik balik kenyataannya terhadap US Nasa menunjukkan keluhuran peribadi beliau.Ambo rasa sikap beliau ini akan menambahkan lagi integriti beliau dimata rakyat Malaysia amnya dan penyokong serta ahli Pas khasnya.Siapa kata MURSYIDUL AM PAS ini degil,bahkan beliau sanggup merendahkan diri menarik balik kenyataannya.Ambo berharap mana mana pihak yg mengeluarkan kenyataan yg kurang enak terhadap beliau baik dlm akhbar atau blog perlu memohon maaf dan menarik balik kenyataan anda.Sesungguhnya kenyataan anda mengguris perasaan mereka2(termasuk ambo) yg amat menghormati dan menyanjung tinggi keperibadian SPIRITUAL LEADER Pas ini.INI AMARAN KERAS DARI AMBO.

Tiada ulasan:

Hudud : Kenyataan Najib VS Kenyataan Tok Guru Nik Aziz

Bermula 31/7/2009

Pengunjung Ambo dari....