Sahabat Ambo

Pengunjung Yang Di Hargai,Untuk Membantu Mohon "KLIK" Iklan Di Atas.Terima Kasih

Dedikasi Buat Tuan Guru Presiden Pas

Penghinaan Mahathir Terhadap Hudud


LAGI VIDEO TINTA HIJAU-DKB KLIK DI SINI

Translate

Sabtu, 3 November 2012

Gambar : Himpunan Kebangkitan Rakyat Di Negeri Sembilan
















Biarpun hujan lebat turun sejak jam 2 petang tadi, namun kehadiran orang ramai ke sini tidak putus-putus sejak tenga hari.

Tirai program dibuka kira-kira jam 4 petang ini sejurus hujan mula reda dengan ketibaan hampir 200 motor berkuasa tinggi yang berkonvoi dari Stadium Paroi ke tapak program di sini.

Ketibaan mereka turut disambut dengan paluan gendang dan alat musik tradisional dari tiga kaum iaitu Melayu, Cina dan India.

Pada ketika ini, sudah hampir 5,000 orang memenuhi tapak program biarpun program utama dengan kehadiran pemimpin utama PAS, PKR dan DAP hanya malam ini.

Keadaan padang yang becak tidak sedikitpun menyukarkan orang ramai untuk berada di tengah-tengah padang.

Sementara itu pihak penganjur turut menyediakan kerusi kepada orang ramai yang hadir.

Petang ini juga turut berlangsung ucapan pembukaan dari ketiga-tiga ketua pemuda PAS, PKR dan DAP negeri.

Dan sekarang ini pula berlangsung konsert nyanyian artis-artis yang telah bersama Pakatan termasuk Aisyah dan Dayangku Intan.

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

apa yang bangkit?
tolak pkr..ketepi dap..meh ikut pas! tak der rasa apa pun beza yang boleh beri kredit kepada pas sebagai pejuang islam yang bugar bangkit seperti yang dikata. guna bebudak..guna hiburan artis..bercampur gaul..(mengganti sembahyang hajat yang sudah tidak glamour tu)..hipokrasi..memfitnah..jadi api dalam sekam..dan esok terus2an menjadi kambing mengembik2 ketika dikandang kambing dan pasti menyalahkan hujan kerana terpaksa mandi kerana takutkan kehilangan bau beraroma itu keh keh...

aq rasa gitu dan macam nak demam lak.

121 keyourur

Tanpa Nama berkata...

untuk tanpanama di atas ni... aku rasa ko lah yang kambing kot yang terkena hujan....

ngok jugak ko pun... tali barut UMNO...atau ko rasa ko lah yang paling syar'ie....

porah.....

Hudud : Kenyataan Najib VS Kenyataan Tok Guru Nik Aziz

Terdapat ralat dalam alat ini
Bermula 31/7/2009

Pengunjung Ambo dari....