Sahabat Ambo

Pengunjung Yang Di Hargai,Untuk Membantu Mohon "KLIK" Iklan Di Atas.Terima Kasih

Dedikasi Buat Tuan Guru Presiden Pas

Penghinaan Mahathir Terhadap Hudud


LAGI VIDEO TINTA HIJAU-DKB KLIK DI SINI

Translate

Selasa, 13 September 2011

Gambar : Perbuatan ' Khianat ' Di Majlis Forum Rakyat Di Kota Bharu






Orang ramai yang hadir pada Forum Rakyat ' Erti Kemerdekaan Sebenar ' Di Kota Bharu malam tadi dikejutkan dengan kejadian beberapa kenderaan disembur cat hijau dan digores oleh pihak tertentu.
Mohd Nasir Ismail, 45 dari Pasir Mas berkata, keretanya jenis Ulser Toyota yang di parkir berhampiran Gelanggang Seni disembur cat hijau.
Katanya, banyak lagi kenderaan milik orang lain yang diletak di situ menerima nasib yang sama.
”Ketika saya datang ke tempat kereta semasa hendak pulang saya lihat ada anggota polis di kawasan berhampiran, namun dia tidak menanyakan apa yang berlaku.
”Saya yakin pihak yang melakukan perbuatan khianat itu berani kerana kemungkinan besar mereka dilindungi kuasa politik.
”Kita boleh lihat sendiri apabila kes aktivis Gerakan Bertindak Kembali Royalti Rakyat Kelantan, Hishamuddin Ghazali yang ditampar veteran Umno beberapa bulan lalu tidak diambil sebarang tindakan biar pun laporan polis sudah dibuat,” ujarnya.
Turut menjadi mangsa perbuatan khianat tersebut kereta milik seorang wartawan tempatan. Difahamkan beliau sudah membuat laporan polis pagi ini.Hrkh

9 ulasan:

kluangman berkata...

Tak perlulah nak mengeluh sangat, ini kan pengorbanan, itu kan perjuangan, lagipun kan dah dijanjikan syurga oleh nik aziz, berbaloi balaoi lah tu...

Batu Pelangi berkata...

kluangman
Kita ada undangx.Perbuatan mereka itu
adalah salah disisi undangx.Komen
anda seolahx menyokong perbuatan
mereka itu.

Tanpa Nama berkata...

kluangman so ko akuila bhawa umno nie bacul dlm berpolitik??umno nie mmg x berakhlak?dan dilindungi nk bt ape pn blh??jijik dan bangang...jgn bermain dgn api!!jgn ingt ikot suka ati jer ape yg korg nk bt...rakyat bawahan menilai semuanya...suatu masa mesti ada balasannya...

Tanpa Nama berkata...

mcm kluangman je yg wat khianat tu

Tanpa Nama berkata...

kluangman kau happy ke dijanjikan neraka oleh najib? mungkin sebab kau tak faham makna surah Al-Baqarah....tu yg berani kau melawan umat Islam......sebab kau sendiri tak faham kenapa kau membenci Islam....dalam surah Al-Baqarah ader mnyatakan yg Allah mematerikan hati org2 seperti kamu supaya kamu mendapat azab yg berat kelal......dari menyanyangi perjuangan Islam

Ada Nama berkata...

Tu keje samseng2 taik kucing. Nak berdepan, tak berani.

Tanpa Nama berkata...

Menyalaklah kluang selagi boleh menyalak.. dapat upah ke?

Tanpa Nama berkata...

nama pun kluang...kluang tu kalu x salah aku ialah sejenis binatang seakan kelawar yg makanannya ialah menghisap darah binatang peliharaan spt lambu,kerbau,kambing sbgnya...semoga hidup kau penuh dgn kecelakaan wahai kluangman..kawan2 semua tlg amin kan kata2 saya ye..binatang ni perlu di ajari..

Tanpa Nama berkata...

nama pun kluang...kluang tu kalu x salah aku ialah sejenis binatang seakan kelawar yg makanannya ialah menghisap darah binatang peliharaan spt lambu,kerbau,kambing sbgnya...semoga hidup kau penuh dgn kecelakaan wahai kluangman..kawan2 semua tlg amin kan kata2 saya ye..binatang ni perlu di ajari..

Hudud : Kenyataan Najib VS Kenyataan Tok Guru Nik Aziz

Terdapat ralat dalam alat ini
Bermula 31/7/2009

Pengunjung Ambo dari....