Sahabat Ambo

Pengunjung Yang Di Hargai,Untuk Membantu Mohon "KLIK" Iklan Di Atas.Terima Kasih

Dedikasi Buat Tuan Guru Presiden Pas

Penghinaan Mahathir Terhadap Hudud


LAGI VIDEO TINTA HIJAU-DKB KLIK DI SINI

Translate

Khamis, 16 Jun 2011

Video : Video Seks,Karpal Singh Buat Laporan Polis



KUALA LUMPUR 16 JUN : Ahli Parlimen Bukit Gelugor Karpal Singh membuat laporan polis terhadap seorang editor kanan New Straits Times kerana memberikan gambaran seolah-olah beliau bertanggungjawab mengedarkan video seks yang dikatakan membabitkan bekas timbalan speaker Dewan Rakyat D.P. Vijandran.

Dalam laporan polisnya, Karpal mahu editor kanan NST Azmi Anshar didakwa melakukan fitnah jenayah kerana menyiarkan berita palsu dalam artikelnya yang berjudul 'Karpal's political chicanery exposed again' yang disiarkan pada 4 Jun lalu.

"Saya tidak pernah pada sebarang masa mengedarkan mana-mana video lucah seks mantan timbalan speaker Dewan Rakyat ataupun sebarang video seks,” katanya kepada wartawan di luar Balai Polis Tun HS Lee di Kuala Lumpur.

“Membuat pertuduhan seperti ini adalah perkara yang serius. Mengedarkan bahan pornografi adalah kesalahan serius mengikut Seksyen 5 Akta Penapisan Filem 2002,” katanya.

Dalam artikel itu, Azmi melabelkan Karpal sebagai ahli politik yang cekap menggunakan kesempatan dan menuduh Pengerusi DAP itu “mengedarkan video lucah seorang mantan timbalan speaker Dewan Rakyat dan berang apabila video seks anak guamnya diedarkan”.

Pada 1989 semasa sidang Dewan Rakyat, Karpal telah menamakan timbalan speaker berkenaan sebagai individu dalam video seks yang diedarkan tersebut dan menuntut beliau meletakkan jawatan.

Pita itu diedarkan selepas rakaman itu dicuri dari sebuah peti keselamatan rumah Vijandran.TVS

Hudud : Kenyataan Najib VS Kenyataan Tok Guru Nik Aziz

Bermula 31/7/2009

Pengunjung Ambo dari....