Sahabat Ambo

Pengunjung Yang Di Hargai,Untuk Membantu Mohon "KLIK" Iklan Di Atas.Terima Kasih

Dedikasi Buat Tuan Guru Presiden Pas

Penghinaan Mahathir Terhadap Hudud


LAGI VIDEO TINTA HIJAU-DKB KLIK DI SINI

Translate

Selasa, 28 Jun 2011

Video : Aksi Pemuda Umno Ketika Mengepung Ibu Pejabat PKR





2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Eheheh...marah ke PAS bukan kah Ketua Pemuda UMNO dengan Ketua Pemuda PAS gang. KJ dengan Nasrudin Tentawi tu member ketat kan sama2 nak keluar ke perhimpunan haram tu apa salahnya kalau pemuda umno jolok2 sikit kat PKR yang dah makin surut ahlinya angkara Ketuanya Anuar Ibrahim. Tak lama lagi KJ nak join PKR jadi ok lah bergurau sakan lah dengan diorang. hehehe!!!

Tanpa Nama berkata...

apala punya bengong nya puak2 yg mengepong bangunan PKR tu tengah2 malam tu. mat rempit dan mat gian mana la depa kutip dann berapa la depa bayaq utk buat lawak bodoh tu.

Perhimpunan yang mengugut macam tu puak2 polis boleh jadi batu lak, takdak tindakan apa2 pon..... macam tu ka nak orang hormat kat polis, biaq bewak2 tu mengganggu ketenteraman awam dengan bunyi bising tempik sorak dan motor merempit tu.... tak payah hormat la kat polis camtu.... makan gaji buta dan tak dihalakkan oleh pembayar cukai...

Hudud : Kenyataan Najib VS Kenyataan Tok Guru Nik Aziz

Terdapat ralat dalam alat ini
Bermula 31/7/2009

Pengunjung Ambo dari....