Sahabat Ambo

Pengunjung Yang Di Hargai,Untuk Membantu Mohon "KLIK" Iklan Di Atas.Terima Kasih

Dedikasi Buat Tuan Guru Presiden Pas

Penghinaan Mahathir Terhadap Hudud


LAGI VIDEO TINTA HIJAU-DKB KLIK DI SINI

Translate

Selasa, 9 November 2010

Zaid Tidak Akan Keluar PKR,Gesa Anwar Dan Azmin Berundur


PETALING JAYA, 9 Nov: Datuk Zaid Ibrahim menegaskan tetap setia bersama ahli PKR dan tidak akan meninggalkan parti yang disertai sejak lapan bulan lalu itu.
Menurutnya, apa yang beliau mahu ialah PKR mesti dibersihkan dan perlunya ada tenaga atau pemimpin baru untuk menyegarkan parti.

Justeru, beliau menggesa Ketua Umum PKR dan Naib Presiden, Datuk Seri Anwar Ibrahim dan Mohamed Azmin Ali supaya berundur daripada memimpin parti kerana didakwa menjadi punca terhadap permasalahan yang berlaku.

Bekas Menteri di Jabatan Perdana Menteri yang meletakkan semua jawatan dalam PKR semalam menyatakan demikian pada sidang media di kediamannya di Tropicana, di sini, sebentar tadi.

Beliau turut memaklumkan mempunyai bukti terhadap apa yang didakwa berlaku penyelewengan di dalam Pemilihan PKR 2010.

Zaid yang mengumumkan menarik diri daripada bertanding jawatan timbalan presiden parti semalam juga memberitahu mempunyai bahan bertulis dan bergambar berhubung perkara itu.

Sehubungan itu, beliau turut menggesa Azmin agar menarik diri daripada bertanding jawatan timbalan presiden.Hrkh

1 ulasan:

otaklunyai berkata...

Takkan sampai macam tu. Belajar2 lah menghargai sumbangan dan pengorbanan orang lain. Kalau disusur kembali sejarah tertubuhnya PKR dari sekeping kertas pendaftaran sehingga mendapat sokongan berjuta rakyat.. janganlah rosakkan.

Kalau diri sendiri nak berundur, berundurlah. Jangan pula mencemoh orang lain. Bukan nak menyokong sesiapa tetapi kalau begilah kata2 yang keluar dari mulut zaid... ini tak baguslah.

Kalau sama2 duduk berunding tak boleh ke... masing2 ada aspirasi, ada ilmu, ada pengalaman dan ada matlamat dalam perjuangan. Takkan nak rosakkan semuanya disebabkan perkara yang boleh dirundingkan... mana letak keikhlasan dan akal-budi.

Demokrasi2 jugaklah tapi janganlah sampai mengenepikan sumbangan orang lain...

Kata melayu jugak... mana sifat hormat-menghormati... atau ada agenda lain.

Hudud : Kenyataan Najib VS Kenyataan Tok Guru Nik Aziz

Bermula 31/7/2009

Pengunjung Ambo dari....