Sahabat Ambo

Pengunjung Yang Di Hargai,Untuk Membantu Mohon "KLIK" Iklan Di Atas.Terima Kasih

Dedikasi Buat Tuan Guru Presiden Pas

Penghinaan Mahathir Terhadap Hudud


LAGI VIDEO TINTA HIJAU-DKB KLIK DI SINI

Translate

Ahad, 20 Jun 2010

Bahaya Zionis; Mengasaskan Komunisme, Kapitalisme dan Sekularisme bagi Menakluki Dunia.


MARANG - Umat Islam seluruh dunia berdepan dengan bahaya yang sangat besar kerana kumpulan Zionis bukan sahaja sedang menakluk bumi Palestin tetapi juga merancang untuk menakluk dunia

Presiden PAS, Dato’ Seri Tuan Guru Abdul Hadi Awang berkata Zionis yang sedang berusaha untuk merobohkan Masjid al-Aqsa untuk medirikan atas tapaknya sebuah kuil ‘haikal sulaiman’.
(Gambar - Dr Syeikh Abu Ubadah, (kiri) wakil Hamas Palestine, memperkatakan sesuatu kepada Dato' Seri Tuan Guru)

Menurutnya, Zionis Israel juga percaya, di bawah al-Aqsa terdapat keranda ‘Tabut’ yang boleh mereka gunakan untuk menakluk dunia.

“Mereka (Zionis) berjuang mendirikan negara Israel Raya (Greater Israel), bukan sekadar palestin bahkan ditulis di pintu parlimen, sempadannya dari Mesir, hingga ke Furat, termasuk Madinah al-Munawarah,

“mereka mahu mengembalikan kerajaan yang memerintah dunia sebagaimana ‘Sulaiman’ mengikut fahaman mereka,

“mereka berjuang untuk merobohkan Masjid al-Aqsa untuk di dirikan atas tapaknya kuil haikal sulaiman, mereka percaya di bawah Masjid al-Aqsa ada ‘tabut’ yang digunakan mengalahkan musuhnya,”katanya ketika berucap di Majlis bersama wakil gerakan Islam Eiretrea dan Palestin, disini semalam.

Zionis juga katanya, mereka sedang menunggu ‘al-masih’ bangsa Yahudi, yang akan memimpin mereka menakluki dunia.
Menurutnya, fahaman Zionis bukan sahaja dianuti oleh Yahudi Israel, malah golongan Kristian Protestan Ortodox yang percaya, nabi Isa akan lahir lalu mengajak Yahudi masuk ugama Kristian dan kemudiannya mengalahkan orang islam
Oleh itu, bagi menajkluk dunia, kata Ustaz Abdul Hadi, mereka merosakkan bangsa-bangs lain dengan menguasai bidang politik dan ekonomi.

‘Mereka menubuhkan ajaran komunis, Kaapitalis dan sekularisma yang memisahkan politik dari ugama, semuanya diilhamkan oleh Zionis untuk mengancurkan manusia,

“Karl Marx yang mengasaskan komunisme berbangsa Yahudi, Adam Smith pengasas kapitalisme adalah yahudi,”jelasnya.

Beliau yang juga Ahli Parlimen Marang berkata, Zionis turut menyebarkan dadah, menyebarkan penyakit sosial dan pergaulan bebas.

“Mereka (Zionis) menyebarkan dadah, menyebarkan penyakit sosial, pergaulan bebas, bila manusia lain runtuh, bangsa Yahudi akan menguasai dunia,”tegasnya.

Dengar Ucapan Tok Guru Haji Hadi Klik Buletinonline Radio

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Kalau dah tahu dan faham Zionis tu bahaya,mengapa nak tidur sebantal dengan UMNO/APCO dengan konsep perpaduang?

Hudud : Kenyataan Najib VS Kenyataan Tok Guru Nik Aziz

Bermula 31/7/2009

Pengunjung Ambo dari....