Sahabat Ambo

Pengunjung Yang Di Hargai,Untuk Membantu Mohon "KLIK" Iklan Di Atas.Terima Kasih

Dedikasi Buat Tuan Guru Presiden Pas

Penghinaan Mahathir Terhadap Hudud


LAGI VIDEO TINTA HIJAU-DKB KLIK DI SINI

Translate

Ahad, 23 Disember 2012

Panas !! Ketua Muslimat Pas Berbahas Dengan Ustaz Umno

 Untuk besarkan KLIK imej
Dipetik dari FB Siti Zailah Mohd Yusuf :
Malam ini Kak Lah berbahas dgn ustaz umno. Kebetulan kak lah singgah disurau kampung kawasanoang umno.

Ustaz umno mendakwa Datin Rosmah tak tutup aurat tak pa sebab ukuran iman tengok dari hati bukan fizikal. Ustaz umno menjawab soalan Kak Lah dlm majlis kuliah magrib di Repek kebetulan Kak Lah singgah solat disurau kg tersebut.Tanpa diduga bertembung.
Selepas ustaz umno kuliah Kak Lah tanya apa dalil umno mempertkaikan Pas kerjasama dgn DAP sedangkan sekian lama umno kerjasama dgn MCA dan MIC. 
Dia jawab MCA kafir zimmi.Bila Kak Lah soal balik tentang penentangan hudud Chua soi Lek.Dia tak boleh jawab.Ustaz Umno kata kita mesti bela Islam dan bela org Melayu.Kak Lah tanya dia Negeri Kelantan 95% org melayu Islam.
Kenapa umno sekat Royalti? Kenapa tak bela Melayu Islam diKelantan dlm isu royalti?.ustaz umno tak boleh jawab...buat malu saja! !!!!
Tahniah !! terbaik dari YB Siti Zailah Mohd Yusof ,Ahli Parlimen Rantau Panjang merangkap Ketua Dewan Muslimat Pas Pusat ~ Tinta Hijau DKB

8 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Ostad cari makan... semua jawapan guna skrip

lijitra berkata...

cuma pakai title ustaz saja tp tak reti hal agama.

rakab berkata...

Memang jelas! Puak Pas ni adalah pemecah ummah!....Kalau nak berpolitik pun gunakanlah forum yang sesuai. Bukan mengganggu majlis ilmu ustaz tersebut, lebih-lebih lagi di masjid!

rakab berkata...

Hujah Siti Zailah macam budak-budak!

Sejak Pas ditubuhkan pemimpin parti itu silih berganti menghukum Umno sebagai kafir kerana bekerjasama dengan parti-parti bukan melayu, tetapi Umno tetap konsisten dengan pendekatan tersebut kerana ia tidak bercanggah dengan syarak.

Cuma pemimpin Pas sahaja yang menyembunyikan hakikat keperluan kerjasama begini dinegara bermasyarakat majmuk seperti Malaysia.

Hari ini dek kerana kemaruk kuasa yang dah tak terbendung, pemimpin Pas tanpa segan silu mengisytiharkan kerjasama mereka dengan Dap pula.

Siti Zailah tak takut dituduh kafir ke sebab bersekongkol dengan parti bukan Islam ??

rakab berkata...

Nak kata Siti Zailah ni bodoh tapi dah jadi ahli parlimen!

Isu royalti tu kena tanya pakar undang-undang bukannya ustaz yang sedang mengajar kuliah agama di masjid.

Kat parlimen YB buat apa agaknya...??

UMNO PARTI PENJARA berkata...

UMNO dan BN sudah memerintah Terengganu hampir 50 tahun..... Tapi Kenapa Pemuda UMNO, Puteri UMNO, Wanita UMNO dan Pemimpin2 UMNO Terengganu tetap memilih jadi bodoh?

2013 - Tahun Paling Malang Rakyat Terengganu........ Lihat sendiri bukti kalau tak percaya...

~ BUKTI 1 ~

~ BUKTI 2 ~

~ BUKTI 3 ~

~ BUKTI 4 ~

Saya mohon sangat2 agar semua anak2 muda mengundi PR pada PRU ke-13. Mesti undi PAS, PKR dan DAP. Kita mesti ambil serius soal ekonomi dan perpaduan kaum. BN telah meninggalkan banyak hutang di setiap negeri. Ini akan membebankan kita.. Percayalah. Lihat sendiri selangor, bila PR memerintah kurang 5 tahun, hutang berkurang. Bandingkan dengan Terengganu yang diperintah BN sejak 50 tahun dulu... Kat mana hebatnya Pemimpin UMNO yang menafikan kewibawaan Pemimpin Pakatan Rakyat? Mereka pun tahu tapi tetap mahu menafikannya.. sememangnya betul.. ( Buktikan kalau saya bercakap bohong)

Terang2 tak wujud perpaduan dalam BN. MCA dan MIC terang2 menolak BN.

Pastikan anda memberitahu rakan2, emak ayah dan saudara yang kurang tahu soal ekonomi dan perpaduan kaum.... Walaupun terpaksa berada dlm kem BN dan UMNO, pastikan undi anda tetap kpd PR....

~ (( Budaya Samseng )) - Ahli2 Mahu Lari Dari UMNO ~

Biarkan UMNO bersendirian... Mereka tidak mahu bersatu, kita boleh bersatu sesama kita... Mereka pentingkan perpecahan... Biarkan mereka... Mereka lebih mengutamakan keganasan untuk mengekalkan kuasa... Biarkan mereka..... Mereka hanya mahu jadi samseng... Biarkan mereka samseng selamanya....

Biarkan pemimpin2 UMNO memperbodohkan ahli2 mereka selamanya...

Tanpa Nama berkata...

Kepada rakap. Pasal royalti tak payah tanya pakar undang2. Nun g tanya Ku Li yang buat perjanjian dulu.

rakab berkata...

Kuli buat perjanjian masa tu sebab dia orang Kelantan yang nak tolong negerinya. Tapi perjanjian wajib selari dengan peruntukan undang-undang yang telah sedia termaktub.

JIka bercanggah ianya hanyalah bantuan ehsan dari kerajaan persekutuan sahaja .

Hudud : Kenyataan Najib VS Kenyataan Tok Guru Nik Aziz

Bermula 31/7/2009

Pengunjung Ambo dari....