Sahabat Ambo

Pengunjung Yang Di Hargai,Untuk Membantu Mohon "KLIK" Iklan Di Atas.Terima Kasih

Dedikasi Buat Tuan Guru Presiden Pas

Penghinaan Mahathir Terhadap Hudud


LAGI VIDEO TINTA HIJAU-DKB KLIK DI SINI

Translate

Sabtu, 29 Disember 2012

Amanat Hadi : Kenyataan ' Bijak ' Presiden Pas

 Presiden Pas, Datuk Seri Abdul Hadi Awang

KUALA TERENGGANU – Presiden Pas, Datuk Seri Abdul Hadi Awang meminta kerajaan memberi beliau peluang siaran secara langsung sejam menerusi RTM untuk menjelaskan isu Amanat Haji Hadi yang kembali menjadi polemik semasa.

Selain RTM, Abdul Hadi turut meminta rangkaian Kumpulan Media Prima terutama TV3 juga memberinya peluang yang sama.

Ahli Parlimen Marang itu enggan menyatakan pendirian sama ada amanat itu harus ditarik balik atau tidak dalam sidang media kerana percaya kenyataannya tidak akan disiarkan penuh sebagaimana diharapkan selain berlakunya diputar belit fakta.

“Saya minta supaya diberi peluang secara langsung sejam oleh RTM dan TV3. Beri satu jam biar saya jelas, lepas itu masyarakat boleh nilai,” kata beliau selepas melancarkan Petugas Muslimat Marang PRU13 di Dewan Tok Guru, Rusila, Marang, pagi tadi.SH

Ulasan Tinta Hijau DKB

 Satu kenyataan bijak oleh Tuan Guru Presiden Pas yang pasti membuatkan Umno serba salah.Jika diberi tentunya tembelang mereka akan pecah.Jika tidak diberi dikata tidak demokratik dan takut kih kih kih.

Tapi Kalau puak umno ni benar benar berani,beri je Tuan Guru siaran langsung dan kita pakat dengar apa sebenarnya penjelasan beliau.Pastu pakat pakat fikir.Jangan hanya main tuduh tuduh je.

Jika tak diberi dengan bermacam alasan,bermakna Satu Kemenangan besar bagi Tuan Guru dan Pas. Ia juga menjelaskan tahap ketakutan mereka.Ada berani ke Umno bagi peluang pada Tuan Guru !!

4 ulasan:

lijitra berkata...

umenongok mana berani.

Tanpa Nama berkata...

sbb tu beliau layak diberi jawatan PM cuba PKR dan DAP jer risau sebab mereka berdua ni parti berasaskan dunia bukan akhirat.

Tanpa Nama berkata...

PKR kata kalau PR menang boleh turun harga minyak....boleh sesapa bgtau berapa banyak boleh diturunkan? Jgn kene tipu dah ler...tgk2 turun 3sen jer....hahahahahahahaha

Tanpa Nama berkata...

kat shout mix awk tu ade buah pelir ulamak haji adi punye komen kah kah

Hudud : Kenyataan Najib VS Kenyataan Tok Guru Nik Aziz

Bermula 31/7/2009

Pengunjung Ambo dari....