Sahabat Ambo

Pengunjung Yang Di Hargai,Untuk Membantu Mohon "KLIK" Iklan Di Atas.Terima Kasih

Dedikasi Buat Tuan Guru Presiden Pas

Penghinaan Mahathir Terhadap Hudud


LAGI VIDEO TINTA HIJAU-DKB KLIK DI SINI

Translate

Isnin, 1 Oktober 2012

Kenyataan Memalukan Dari Seorang Tim. Menteri


Berita bertarikh 13hb. September, 2012: "Pembinaan Hospital Bachok Kelantan  tetap akan diteruskan seperti yang DIRANCANG DUA TAHUN LALU..."

Namun disebabkan Barisan Nasional (BN) GAGAL DALAM PILIHANRAYA UMUM LALU, peruntukan terpaksa diserahkan kepada kawasan yang menang..."

Itulah jawapan Awang Adek,Tim. Menteri Kewangan dan Ketua Umno Bahagian Bachok apabila diajukan soalan berkaitan pembinaan Hospital Bachok.

Secara tidak langsung beliau mengaku Kelantan disisihkan hanya kerana BN kalah.Memalukan !!! Kerana beliau tewas di Parlimen Bachok peruntukan dipindahkan ke kawasan lain ~ Tinta Hijau DKB

8 ulasan:

XUMNO berkata...

Manusia jenis lidah bercabang. Spesis jenis ini ke nak jadi MB Kelantan?

Tanpa Nama berkata...

biasa lah orang pas ni..tak der apa yang dibuatnye selain dari mengeluh dan merungut pada tempias hasil titik peluh bn...jadik sebagai rakyat malaysia yang ikhlas pada bangsa dan agama dah laa...tak payah bodek2 atau jadi bini yang suka merungut2...hilang berkat rumah tangga.

Faiz Saaid berkata...

adui malunya

Tanpa Nama berkata...

Kalau buat hospital pun nk kira menang kalah.....mmg jahanam lah nilai sendiri lah....

Tanpa Nama berkata...

siapakah yang kehilangan nilai diri? terdapat banyak sinarai panjang betapa pr yang memperkudakan pas menjadi galang kepada setiap langkah membangun bersama islam khususnya bagi mendominankan kualiti hidup bangsa malaysia amnya melayu. Dari proton..felda..langkawi..bank islam..lebuh raya..dan sbg.(10xn)terkini penggeran.apa mereka dapat selain dari memusnah nilai diri sendiri? itu belum berkaitan dengan konsep perpaduan yang menjadi asas agama ..pas ..keterlaluan kalau dikataakan pas tidak ada nilai diri biarpun untuk memperjuangkan islam...bina hospital itu keh keh janji ditepati!

testing aku bukan robot. onyuka 12

Tanpa Nama berkata...

hasil titik peluh bn? Banganglah orang yang paham gitu....Rakyatlah yang keluar titik peluh. Bee end kutip cukai je dalam aircond, mana ada peluh.

Tanpa Nama berkata...

satu hari aku gi bendang dengan motor kapcai ..siap pakai helmet.peraturan jln.raya.aku tenggek lah di batas bendang tuh.aku kira2 lah cukai2 yang kena kat aku.dari underware..mentenen hardware dan sofware diri aku ni..wui dunia ni diselimut cukai eh..!Pas tu aku tengok peparitan bendang..anak benih racun rumpai dan baja..ll subsidi. jalan raya yang licin siap ada poleh trafik dan jpj..ah macam2 lah. eh aku berselimut ngan apa tah!aku terus bertenggek kat situ tanpa ekon daaa...panas meruap k.cilaka punya pengutip cukai.sedap2 jer main fb dengan keenakan ekon.oh rupanye dia anak aku keh keh keh.ingat soros!!
sorry lah wa tak tau nak tak tunjuk bangang.

Tanpa Nama berkata...

baca bagi habis la berita itu.. kawasan Bachok dapat hospital.. Alhamdulillah..

Hudud : Kenyataan Najib VS Kenyataan Tok Guru Nik Aziz

Bermula 31/7/2009

Pengunjung Ambo dari....