Sahabat Ambo

Pengunjung Yang Di Hargai,Untuk Membantu Mohon "KLIK" Iklan Di Atas.Terima Kasih

Dedikasi Buat Tuan Guru Presiden Pas

Penghinaan Mahathir Terhadap Hudud


LAGI VIDEO TINTA HIJAU-DKB KLIK DI SINI

Translate

Ahad, 6 Mei 2012

Panas !!! Azwan Ali Hentam Umi Hafilda Di Twitter,Berang Seret Ibunya Dalam Buletin Utama

Semakin hari semakin hangat bahang media massa sekarang bukan? Kami sahaja yang rasa begitu ataupun anda juga merasakan perkara yang sama seperti kami? Namun apa yang menarik perhatian kami hari ini ialah isu yang disiarkan oleh Buletin Utama mengenai ibu kepada Umie Hafilda, Azmin Ali dan juga Azwan Ali.

Niat kami menyiarkan berita ini bukanlah untuk melagakan mana-mana pihak, namun apa yang berlaku, bagi kami agak melampau juga, apabila Azwan Ali ‘berperang’ di laman Twitter nya kerana berang dengan tindakan Umie Hafilda yang menyeret ibunya dalam isu skandal seks Azmin Ali.

Walaupun Azwan Ali seringkali ‘meroyan’ dalam laman twitter miliknya, kali ini ia berbeza sedikit apabila beliau melenting isu ibunya dimasukkan serta memalukan nama baik ibunya dan keluarga Haji Ali. Ikuti screen shot yang kami perolehi daripada twitter Azwan Ali.


Setahu kami, isu antara Azwan Ali dan Umie Hafilda ini pernah hangat sebentar sebelum Azwan Ali bertindak memohon maaf secara terbuka apabila kes mengugut Umie Hafilda kecoh pada tahun lepas. Tapi kini, isu lain pula yang timbul.

Kali ini, Azwan Ali nampak sangat marah dengan berita yang dikeluarkan oleh pihak Buletin Utama TV3 yang bersiaran pada pukul 8 malam tadi kerana menyeret ibunya yang digelar sebagai Mak Tom. Turut sama di dalam berita tadi ialah Umie Hafilda.

Umie Hafilda nampak bersungguh untuk membuktikan bahawa abang mereka, Azmin Ali benar-benar terlibat dalam skandal seks yang dicanang oleh media sekarang bukan? Kenapa ya?

2 ulasan:

UMNO PARTI PENJARA berkata...

Kekejaman Polis - Generasi Muda Perlu Memberi Pengajaran Setimpal Kepada Pemimpin BN dan UMNO. ( Lihat sendiri BUKTI, perjuangan PUTERI dan PEMUDA UMNO tidak lagi berguna untuk generasi baru )
1~BUKTI 1
2~BUKTI 2
3~BUKTI 3
4~BUKTI 4 * (NEW)
5~BUKTI 5 * (NEW)
6~BUKTI 6 * (HOT)

Orang Muda Geng Kita - Usaha Dengan Doa ~http://www.youtube.com/watch?v=HcQD_NfslkA&feature=related



Sumpah Aku Akan Lingkupkan Putrajaya Jika Generasi Muda Terengganu Tidak Jadi Perdana Menteri Ke-7 Sebelum PRU ke-13 Tanpa Perlu Berdolak-dalik!!
(Bukti kukuh)
1 ~ http://www.tranungkite.net/v11/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=32381
2 ~ http://www.sabahforum.com/forum/sabah-malaysia-international-politics/topic28065.html
3 ~ http://www.utaraonline.net/v4/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=22146
4 ~ http://www.selatanonline.net/v1/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=3155

Tanpa Nama berkata...

Buat Persediaan.... PRU ke 13 - 3/6/2012 disahkan...

Hudud : Kenyataan Najib VS Kenyataan Tok Guru Nik Aziz

Bermula 31/7/2009

Pengunjung Ambo dari....