Sahabat Ambo

Pengunjung Yang Di Hargai,Untuk Membantu Mohon "KLIK" Iklan Di Atas.Terima Kasih

Dedikasi Buat Tuan Guru Presiden Pas

Penghinaan Mahathir Terhadap Hudud


LAGI VIDEO TINTA HIJAU-DKB KLIK DI SINI

Translate

Sabtu, 1 Januari 2011

Gambar : Gempar !!! Pertunjukan ala 'Tiger Show' di Putrajaya!..(18SX)


p/s: Maaf, gambar agak tidak menyenangkan...








Tiger show: Jabatan agama diminta bertindak(Sumber Gambar)


Pihak berwajib terutama Jabatan Agama Islam didesak menyiasat dan bertindak segera terhadap penganjuran satu pesta maksiat, pertunjukkan "Tiger Show", dalam Majlis Makan Malam di Marriot Hotel, Putrajaya pada 16 Disember lalu.
Ketua Dewan Pemuda PAS Pusat (DPPP), Ustaz Nasrudin Hassan At-Tantawi ketika membuat desakan itu berkata, pertunjukkan itu bukan sahaja bercanggah dengan budaya negara kita, tetapi juga bertentangan dengan semangat Islam sebagai agama rasmi Malaysia.

Katanya, Malaysia sekali-kali tidak boleh dibiarkan menjadi hub maksiat atau hub tarian lucah seperti yang dianjurkan syarikat pengeluar barangan elektrik dan elektronik itu dalam majlis makan malam di hotel tersebut.

"Lebih menyedihkan lagi, rata-rata yang hadir dalam majlis itu ialah bangsa Melayu yang beragama Islam," tegasnya kepada Harakahdaily.

6 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

itu bukan perempuan asli...itu geng geng bapok yg buat show.....sebenarnya kelakar jer lebih dari menaikkan nafsu

Tanpa Nama berkata...

tak kira lelaki atau perempuan, kalau dah tak senonoh sama aje

Tanpa Nama berkata...

Alaaaaaa...

Takkan nak happy sikitpun hampa kata tak boleh.

Bukannya selalu. Bukannya depa buat berdua-duan.....ramai orang dalam tu.

Hampa ni fanatik sangat la pasai agama. Agama tu mudah la. Depa nak pamir tubuh depa yang cantik, itu hak depa la. Tuhan dah bagi tubuh depa cantik. Takkan nak sorok kot. Depa tayang tubuh depa sebab depa bangga apa yang depa ada. Bukan macam orang pompuan hampa.....asyik balut macam buah nangka aja.

Tanpa Nama berkata...

hang kata mcm 2 comf hang jadi kafir .lebih baik hang mengucap semula

Tanpa Nama berkata...

ya allah, knp apa nk jd dgn saudara ni...? bleh jatuh murtad hang kata cam tu taw, jgn memepermaikan hukum allah...yg haram tetap haram, islam memang agama yg memudahkn tetapi bukan bermaksud mempermudah kn untuk membuat maksiat...kamu org islam yg mgaku diri sebagai islam jd tlg fahami lah agama kamu yg kamu anuti... klu ikit kn hati memang saya nk sumpah menyumpah jah kamu ni...? tp sampai bila harus berterusan macam ni...

Tanpa Nama berkata...

smbgn: tlg lah saudara islam ku, mahafilah agama islam yg kamu anuti itu, jgn sampai kebodohan kamu itu, menyebabkn kamu terhumbang ke dalam neraka allah s.w.a. igt lah akan kematian kerana ia bakal menjemput kita semua..dr hafizul saudara seislam dgn kamu.

Hudud : Kenyataan Najib VS Kenyataan Tok Guru Nik Aziz

Bermula 31/7/2009

Pengunjung Ambo dari....