Sahabat Ambo

Pengunjung Yang Di Hargai,Untuk Membantu Mohon "KLIK" Iklan Di Atas.Terima Kasih

Dedikasi Buat Tuan Guru Presiden Pas

Penghinaan Mahathir Terhadap Hudud


LAGI VIDEO TINTA HIJAU-DKB KLIK DI SINI

Translate

Khamis, 1 Julai 2010

Timbalan Ketua Cabang Kuala Selangor Digantung Keanggotaan

PETALING JAYA 1 Julai - KEADILAN memaklumkan bahawa Jawatankuasa Displin parti telah mengambil tindakan menghantar surat tunjuk sebab bertarikh 29 Jun 2010 serta menggantung keanggotaan Timbalan Ketua Cabang KEADILAN Kuala Selangor, Arshad Abu Bakar, sehingga selesai satu pendengaran dan keputusan aduan disiplin terhadap beliau.

Aduan adalah mengenai kenyataan ahkbar Arshad yang tersiar di dalam Utusan Malaysia yang menyerang kepimpinan parti secara terbuka dan melanggari displin parti terutamanya Fasal 27.7 Perlembagaan parti.

"Beliau dilarang menjalankan apa-apa aktiviti parti atau membuat kenyataan sebagai anggota parti mahupun memegang apa-apa jawatan dalam parti sehingga selesai pendengaran dan keputusan muktamad oleh Jawatankuasa Displin," kata Ketua Penerangan, Latheefa Koya dalam kenyataan ringkas yang dikeluarkan hari ini.

Sementara itu Arshad dalam kenyataan medianya mengatakan laporan Utusan Malaysia bertarikh 29 Jun 2010 yang mendakwa beliau mendesak Tan Sri Abdul Khalid Ibrahim meletakkan jawatan adalah tidak tepat dan mengelirukan.

"Dengan ini saya ingin menegaskan pendirian saya bahawa keputusan Mesyuarat Majlis Pimpinan Pusat (MPP) parti yang telah memutuskan perlantikan Azmin Ali, Naib Presiden KEADILAN sebagai Pengerusi Majlis Pimpinan Negeri Selangor dan mengekal Tan Sri Abdul Khalid Ibrahim sebagai Menteri Besar adalah tepat dan bersesuaian dengan keadaan semasa dan perlu disokong oleh semua pihak," kata Arshad.Abdul Khalid adalah Ketua Cabang Kuala Selangor.SK

Tiada ulasan:

Hudud : Kenyataan Najib VS Kenyataan Tok Guru Nik Aziz

Bermula 31/7/2009

Pengunjung Ambo dari....