Sahabat Ambo

Pengunjung Yang Di Hargai,Untuk Membantu Mohon "KLIK" Iklan Di Atas.Terima Kasih

Dedikasi Buat Tuan Guru Presiden Pas

Penghinaan Mahathir Terhadap Hudud


LAGI VIDEO TINTA HIJAU-DKB KLIK DI SINI

Translate

Isnin, 24 Disember 2012

Tok Guru Nik Aziz Jawab Tuduhan Muhyiddin

KOTA BHARU: Mursyidul Am PAS, Tuan Guru Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat menyifatkan tuduhan terhadapnya sebagai mulut celupar seperti kenyataan daripada anak-anak muda di jalanan dan bukan tindakan seorang pemimpin negara.

 Menurutnya, kenyataan Timbalan Presiden Umno, Tan Sri Muhyiddin Yassin amat tidak wajar memandangkan beliau orang kedua pemimpin parti dan negara.

Tuan Guru Nik Abdul Aziz pada mulanya enggan mengulas, kerana tidak mahu melayan kenyataan seperti orang tidak cerdik itu.

Bagaimanapun, apabila ditanya lagi dia terus menjawab ringkas: “bukan taraf orang nombor dua untuk bercakap begitu”.

Beliau berkata demikian ketika diminta mengulas berhubung perkara itu di pejabatnya petang semalam selepas mengadakan pertemuan dengan pimpinan Dewan Muslimat PAS Pusat berhubung Agenda Berkebajikan Wanita Malaysia.

Katanya, kalau anak-anak muda di jalanan munasabah untuk keluar kenyataan sedemikian.“Tapi kalau orang nombor dua parti atau nombor dua pemimpin negara memang bukan taraf dia,” ujarnya yang juga Menteri Besar Kelantan.

Kelmarin, pemimpin kedua parti Umno itu berkata Tuan Guru Nik Aziz sebagai mulut celupar apabila mengatakan orang Melayu yang menyokong Umno adalah mungkar.Hrkh

6 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

'melayu yang menyokong Umno adalah mungkar'='tuhan pun mencarut'='redho berkawan dengan syaitan'='@E@@E????'='celupar', dan tak selayaknya keluar dari seorang ulamak selain dari orang yang kemaruk politik jalanan.menabur tuba di air yang berarus.

kemaruk: kerana besar sangat citarasa n ajis meletakkan dirinya amat tinggi untuk diperkatakan oleh sesiapa melainkan layaknya mereka2 yang mencacai sebagai alleycats.

setinggi mana langit nak di tungkat? bagi n ajis setakat tungkatnya sahaja.

Pleasai 2286

lijitra berkata...

nama saja pemimpin teratas tapi bengong teramat.

Najib berkata...

Kesian orang umno. mereka kenal T Guru N Aziz dari golongan Syaitan yg di kenali.. jadi apa-apa seruan dari malaikat yang tidak dikenali( Pnjam Kata TKT Mathir)). mana mungkin kumpulan ini boleh terima..yang Haq dan Batil akan terus bersengketa sehingga la terhapusnya yg batil..

najib berkata...

Kesian orang umno. mereka kenal T Guru N Aziz dari golongan Syaitan yg di kenali.. jadi apa-apa seruan dari malaikat yang tidak dikenali( Pnjam Kata TKT Mathir)). mana mungkin kumpulan ini boleh terima..yang Haq dan Batil akan terus bersengketa sehingga la terhapusnya yg batil..

Tanpa Nama berkata...

Tu la masalahnya, belajar agama x nk, sbb apa yg disebut ustaz kena batang hidung sndiri. Lps tu nk komen apa yg ustaz ckp. Ustaz ckp berdasarkn nas dlm alQurqn n hadis, dia org ckp gn kepala lutut. Ingat, malaysia n alam ni Allah yg punya, bkn umno, bkn yahudi n bkn amerika. Semua akn mati.

Tanpa Nama berkata...

apa kesian2 nih.banyak modal ker kalau setakat tak pandai mengenal syaitan yang kojenya menzalimi manusia tu.-+++merangkul persengketaan konon mencari yang haq.sebenar nya pas mengapalai perkara batil kepada orang islam di msia ni.sejak kelahiran batang tubuhnya..amanatnya..kiblat ke pr nya..kurang ajar pada bangsanya..dan macam2 salah laku menjurus kebatilan menyanggah pesaudaraan sesama islam.

t g n aziz ok dilahir di kafan dikuburkan..dikira amal baik-buruknya walau sebesar debu. tak dipertikai pun.tetapi n ajis ko.itu gambaran

IJReher 1

Hudud : Kenyataan Najib VS Kenyataan Tok Guru Nik Aziz

Bermula 31/7/2009

Pengunjung Ambo dari....