Sahabat Ambo

Pengunjung Yang Di Hargai,Untuk Membantu Mohon "KLIK" Iklan Di Atas.Terima Kasih

Dedikasi Buat Tuan Guru Presiden Pas

Penghinaan Mahathir Terhadap Hudud


LAGI VIDEO TINTA HIJAU-DKB KLIK DI SINI

Translate

Isnin, 8 Oktober 2012

Video : Ribuan Berkonvoi Iringi Tok Guru Nik Aziz Sempena PGU 5.0 Jabi




Konvoi bermotosikal mengiringi Tok Guru Nik Aziz sempena Himpunan Kebangkitan Rakyat - Pas Ganti Umno ( PGU 5.0 ) yang diadakan di Pekan Jabi Besut pada sabtu 6 Oktober 2012 lalu.

Konvoi anjuran ARC Terengganu dengan kerjasama ARC Besut dan Setiu ini bermula dari Dataran Ketara Kg Gerai Jerteh dan berakhir di tapak program di Pekan Jabi.

Ribuan anak muda hadir dengan semangat berkobar kobar tanpa upah sesen pun demi melihat Umno digantikan dengan Pas di Terengganu ini.Foto foto konvoi DISINI.

5 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

nostalgia.
bersama pas. terasa setiap kelaku dan tutur kata macam k jah. menegakkan islam buat rakyat malaysia.membangun bersama islam. tapi tinggal kenangan sebagai mimpi ngeri. kalau rekod ulangan kata2 perjuangan yang disumbat ketelinga mengenai macam nak meletop hati. waa tak sampai hati nak kata pemimpin2 yang menua itu tak ada kerja lain selain asyik tang tu sahaja gaya politiknya. ia itu bergaya perusak islam melalui dasar yang amat keras tapi sebenarnya rapuh dan mudah tercair. air batu. penuh beralasan dan meminta2 bukti didepan mata alias bersikap macam yahudi. padahal berbagai bukti ditunjukkan.negeri pimpinan pas tercorot dalan segala hal.berbagai penyakit jiwang menular tanpa bendungan.anuar gah bogel yang dimiskinkan.janji2 dan candu fikiran sebagai sikap hipokrit jadi perkara utama...perpecahan antara sesaudara islam berluasa..dll oooohhhohohh warga maya tidak berada dialam nyata?

5 indiblem

kluangman berkata...

Pas yg bersekongkol dng dap Dan pkr terpaksa Terima hahikat slogan mereka 'pas ganti umno' (pgu) akan tenggelam dengan slogan mahathir 'undi pembangkang undi soros' (upus)

Najib Razak berkata...

3 indiblem & kluangman,2 ekor cai umno yang dengki dengan sambutan anak muda terhadap Pas kih..kih..kih..

PGU berkata...


Ameno yang bersekongkol dengan MCA,MIC,Gerakan,PPP,LDP,PBS,UPKO dan banyak lagi hu..hu..dan yang lebih tragik Ameno yang serahkan Singapura pada kuan yew cina PAP hadiahkan Genting kat Goh Tong.Itulah wajah sebenar AMENO parti yang malu menggunakan bahasa melayu pada namanya yakni PEKEMBAR khakkkk ptuihhhh !!!

Tanpa Nama berkata...

dengki? alahai macam budak2. seebenarnya aq kesian jah

aku citer pas yang menua masih macam peminpin2nya yang macam air.cair sana sini. bukan ada aper pon sumbanganya pada islam. sentiasa terkebelakang langkah meneroka islam itu dilihat melalui sebelah mata sahaja.asyik tumpang tuii malah lagi malang sebagai patogen amalan perpecahan umat. tak rasa salah sikit pun apa juga yang berlaku.

ya lah. sebut sahaja 'atas nama islam' pasti melunturkan hati2 ini dan pastinya para syaitan menjadikan umpan ampuh kepada mereka2 yang culas dan alpa. pr ? bn? siapa pas kalau tidak orang yang sentiasa bekerja keras mengadun politik ini dengan agama. janggal dikatakan pas kian memisahkan islam dari politik.cara berkehidupan anugerah islam kian menjauh dan pastinya arah tuju kearah kemusnahan.

perpaduan !! bukan umno jadi pas jadi umno jadi pas jadi umno. tapi hati. semoga sentiasa terang.

mnhumen 74

Hudud : Kenyataan Najib VS Kenyataan Tok Guru Nik Aziz

Terdapat ralat dalam alat ini
Bermula 31/7/2009

Pengunjung Ambo dari....