Sahabat Ambo

Pengunjung Yang Di Hargai,Untuk Membantu Mohon "KLIK" Iklan Di Atas.Terima Kasih

Dedikasi Buat Tuan Guru Presiden Pas

Penghinaan Mahathir Terhadap Hudud


LAGI VIDEO TINTA HIJAU-DKB KLIK DI SINI

Translate

Khamis, 2 Ogos 2012

48 Jam Untuk Dr Puad Tarik Balik Fitnah Terhadap Anwar

SHAH ALAM 2 OGOS : Dr Mohd Puad Zarkashi diberi tempoh 48 jam bermula hari ini untuk menarik tuduhan terhadap Datuk Seri Anwar Ibrahim kerana mendakwa Ketua Umum PKR itu membayar Datuk Seri Lajim Ukin untuk meletakkan jawatan dalam Umno- BN.

Naib Presiden PKR, N Surendran berkata, Anwar juga menuntut bahawa Puad yang juga Ahli Majlis Tertinggi Umno menyiarkan permohonan maaf tanpa syarat dalam dua akhbar harian kebangsaan termasuk Sinar Harian dan juga menuntut ganti rugi dan kos undang-undang.

Apa-apa kegagalan oleh Puad untuk mematuhi tuntutan-tuntutan ini akan menyebabkan pengeluaran serta-merta Writ Saman terhadapnya.

“Kenyataan ini adalah satu pembohongan yang keji oleh Dr Puad sebagai Timbalan Menteri Persekutuan.

“Selaras dengan politik Umno fitnah dan pembunuhan watak, tiada bukti yang diberikan oleh Puad untuk menyokong dakwaan keterlaluan,” katanya dalam kenyataan media.

Ujar Surendran, kenyataan fitnah ini adalah bukti terdesak dan ketakutan Umno-BN dalam menghadapi kehilangan besar-besaran sokongan untuk BN di Sabah.

Perletakan jawatan Lajim yang berani dibuat demi kepentingan rakyat Sabah yang lama menderita di bawah pemerintahan yang menindas dan rasuah Umno-BN.

“Kami menyeru pemimpin-pemimpin Umno-BN untuk meninggalkan politik ‘fitnah’ dan sebaliknya bersama Pakatan Rakyat membahaskan persoalan berkaitan kepentingan negara,” katanya.TVS

7 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

bila lah nak saman Nalla dan Dato T ni!

Zalee berkata...

Sepatut ny Fuad Zarkashi bca apa yg di kata kn oleh Dato Sharir Samad dlm Sinar Harian hr ini.Sharir berkata tindakan Lajim Ukim keluar dr UMNO kerana tidak mahu lagi bersama UMNO dn tiada unsur2 pujukan dr sesiapa pun.Dn Shahrir mengingat kn UMNO jgn terlalu selesa dgn keluar ny Lajim Ukin dr UMNO.Pandangan dr org yg faham tentang politik.

Tanpa Nama berkata...

ini lah keadaan nya apabila dah terdesak yang amat sangat...suka-suka hati saja buat fitnah dan kenyataan boboh.!

Tanpa Nama berkata...

ni ke orang yang mat sabu gelar al-juburi dulu tu?

Tanpa Nama berkata...

Yupppp,jubur najib...

Tanpa Nama berkata...

biarlah al juburi pun. yang penting tok guru dah ampun kan dosa dia. tok guru siap cakap lagi tak masuk syurga siapa yang fitnah anuwar selagi tak cium kaki anuwar. korang jangan main-main, jangan timbulkan kemurkaan tok guru

new hope berkata...

saman je mulut cabul

btw blog i dah pndh ke wordpress

Mengapa sek antarabangsa jadi pilihan

Hudud : Kenyataan Najib VS Kenyataan Tok Guru Nik Aziz

Bermula 31/7/2009

Pengunjung Ambo dari....