Sahabat Ambo

Pengunjung Yang Di Hargai,Untuk Membantu Mohon "KLIK" Iklan Di Atas.Terima Kasih

Dedikasi Buat Tuan Guru Presiden Pas

Penghinaan Mahathir Terhadap Hudud


LAGI VIDEO TINTA HIJAU-DKB KLIK DI SINI

Translate

Selasa, 13 Mac 2012

Gambar : Beza Antara Bini Najib Dan Isteri Anwar Ibrahim


Gambar dirakam masa pembukaan sidang parlimen semalam. Perhatikan gambar diatas dan bandingkan antara Rosmah dan Wan Azizah.

Siapakah antara keduanya paling melaram dan siapa pula yang mempunyai ciri ciri keislaman?
Perbezaan ketara isteri dua tokoh ini, kita akan pilih manakah suaminya yg layak jadi pemimpin kita?

10 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Tu pasallah Lee Chong Wei sakit bahu.....slps dipeluk oleh Kak Mah.

dariana berkata...

tidak semua benda boleh dibandingkan.

macamana banding kereta, lori dan bas.... mana aci.

rexuan berkata...

pilih ketua ikut ragam bini? ada jugak betul lah tu.. tp kalau si bini sanggup menipu utk suami mcm mana plak? cnthnyer si bini MENIPU simpan jam tgn laki tp hakikatnya laki dah tggl jam tgn dia masa main dgn pepatung cina. lg 1, tak kan tak nak pilih ketua ikut ragam dia sendiri kot. antara ketua yg ada BUKTI klip porno dgn pepatung cina dgn yg tidak, nak pilih mana 1? antara ketua yg tak snggup sumpah laknat demi kebenaran dgn yg tidak sanggup, nak pilih mana 1?

ce citer.. ce citer..

Tanpa Nama berkata...

Bandingan yang tidak tepat , kita nak pilih pemimpin bukan nak pilih bini pemimpin ... Kita ambil contoh nabi Nuh ... bini dia ingkar pada Allah tetapi Allah muliakan nabi Nuh ... Sepatutnya bandingkan pemimpin dgn pemimpin ..contoh apa aktiviti najib untuk relax relax dan apa pula aktivi anwar untuk buat perkara yang sama ... tengok pula pandangan pemimpin pasal islam liberal ... tengok pula siapa pemimpin yang menyokong israel ... tengok pula pemimpin mana yang menyembah mayat Teoh Beng Hock... tengok pula pemimpin mana yang membiarkan diri dicalit tanda hindu di dahi .. aihh banyak sangat la pulak..

manjung berkata...

bezenye bini anuwar gay ni kuat menipu macam laki dia juge.

Tanpa Nama berkata...

Beza rosmah ngan azizah sgt luas jurangnye... contoh... azizah mane ade simpan duit dari kecik .. utk beli cincin juta2 ... beg tangan mahal tu... rosmah bagus... pandai menyimpan boleh beli ape saje.... tapi kalo beli tudung mesti tak muat kepala ngan rambut dia.. isk isk ...

Tanpa Nama berkata...

aku memang menyampah ko org asyik bandingkan rosmah dgn wan azizah.tapi ko org langsung tak berani nak bandingkan Permaisuri agong dg wan azizah........pegi mampos ko org semua......

AkuBenciOrangBodohSombong berkata...

hmmmm,orang seperti manjung,rexuan semuanya berulasan seperti pak cik tua di kedai kopi...langsung takde nilai ilmiah jauhy sekali kualiti...aku bagi ulasan sebegini sebab aku malas nak taip panjang2 untuk menjelaskankan dungu2 & si bodoh2 sombong ni...sebabnya, kalau dalam otak tu sesempit adnan sempit, jelaskanlah macam mana sekalipun,hatta bukti & hujah setepat & selogik mana sekalipun,tetap akan bodoh & sempit juga akalnya...mengaku islam (kononla) tapinya yang tahu hanya dari segi berapa ramai quota bini boleh seorang lelaki nikahi...tak lebih daripada tu...aku malas nak citer panjang2 sebabnya aku lebih suka jumpa & bior aku cakap depan2 & malukan orang2 macam ni.sebabnya, seperti rasulullah pernah cakap "bahawasanya kejahilan itu adalah merbahaya"...mana taknya,seorang dungu bercakap bagus di kedai kopi (cthnya si manjung tu) pastu datang seorang manusia berotak dangkal (cthnya si rexuan)dengor yang si manjung ni cakap (padahal cakap kosong tapi macam bagus)tetiba si rexuan ni rasa cakap si manujung tu terbaik, lalu bergelempangan la si rexuan ni menciplak cakap2 si manjung ni tadi untuk diguankan ke atas orang2 kampung yang lain, yang sememangnya mudah dibeli dengan kata2.berapa banyak kampung aku dah masuk sebelum tsunami politik ni mengadu di tipu orang itu & ini& tidak pulak merekea menunding jari ke bangsa lain melainkan bangsa sendiri...cuba fikirkan,siapa kaki auta,siapa yang menipu orang2 kampung tanpa ada rasa malu & keji terhadap diri sendiri...tipu bangsa sendiri tu, tak pula orang2 sebegini di label pengkhianat & penipu malah di berikan lagi mmandat tuk menghabiskan segala wang & hasil & bila negara dah bangkrap, salahkan yahudi, salahkan barat, salahkan ekonomi, what a lame excuses! you guys should read more books & surf the internet for intellectual stuffs instead of browsing for porno or porno equivalent content such as utusan malaysia etc which has been proven polluting & deceiving the peoples mind since 1957...if you know what i mean...so please,save your crappy,idiotic comments to your self or should i say to your sorry wife/wives & children...thats why so many socialy ill teenagers are malays & it is proven that the DNA these guys inherit, comes from idiots & losers & know-nothing individuals like rexuan & manjung...enuff said, your comments doesnt effect me at all because you guys doesnt have that capability let alone the minds to comprehend anything...dahla, aku malas nak berBI2 ni nanti mangkuk2 ni kata aku tak patriotik lak walhal kalau aku tanya sorang2 apa itu patriotik kat si bodoh2 ni pasti aku akan dengor jawapan stereotaip yang sama...dasar bodoh sombong memang camtu la...mudah dijangka, predictable! pathetic! eh apap aku buat di sini lagi? lebih baik aku berborak dengan orang yang ada akal seperti si komen tanpa nama yang beri komen pada 28/3/12 kul 6:29 petang tu...korang gi la baca buku & benda2 ilmiah banyak2 kendian baru bagi komen...kalau tak tahu aku boleh tolong ajarkan...oh ya aku lupa,korangkan bodoh sombong...hahaha

rexuan berkata...

cakap komen org tak de ilmiah.. tp komen nko yg last tu penuh dgn maki hamun pd pandangan org lain, isi takde gak utk patahkan hujah kitaorg... lepas tu nk tunjuk mcm pandai sket dgn tulis dlm bahasa omputeh .. pnjg jela plak tu.. haha.. kesian nko.. takdenya nko jd cerdik tulih dlm BI.. sbb nko tu dh didungukan oleh ketua2 pakataiks...

roy berkata...

Ko tu bodoh..dia bli cincin 24juta tu pkai duet cukai yg ko byar tiap2 tahun la bodoh..

Hudud : Kenyataan Najib VS Kenyataan Tok Guru Nik Aziz

Terdapat ralat dalam alat ini
Bermula 31/7/2009

Pengunjung Ambo dari....