Sahabat Ambo

Pengunjung Yang Di Hargai,Untuk Membantu Mohon "KLIK" Iklan Di Atas.Terima Kasih

Dedikasi Buat Tuan Guru Presiden Pas

Penghinaan Mahathir Terhadap Hudud


LAGI VIDEO TINTA HIJAU-DKB KLIK DI SINI

Translate

Isnin, 16 Januari 2012

[Update] Video : Sidang Media Terkini Dr Hasan Ali



ULASAN TINTA HIJAU DKB

Banyak persoalan yang berlegar difikiran aku.Pertamanya adakah perkara yang beliau bangkitkan ini pernah dibawa ke mesyuarat AJK Pas Pusat atau sekadar melepaskan perasaan amarah selepas dipecat.

Kerana kita sedia maklum,selepas tidak dilantik semula sebagai Pesuruhjaya Pas Selangor Hasan Ali hanya sekali hadir mesyuarat Pas pusat dan tidak pernah hadir mesyuarat Badan Perhubungan Pas selangor.

Aku perhatikan kenyataan2 beliau selepas tidak lagi dilantik mengetuai Pas Selangor begitu menjolok mata dan bertentangan dengan dasar parti.Apakah beliau ikhlas berjuang dalam Pas atau hanya ingin merebut jawatan.

Dulu bukan main lagi puji DS Anwar,beliau menyertai Pas pun selepas DS Anwar dipecat dari jawatan Tim. Perdana Menteri.Jika ikhlas sepatutnya beliau keluar dari Pas sebaik saja persefahaman politik antara Pas dan PKR dimeterai.Ini tidak selepas dipecat baru timbul soal kepimpinan dan moral DS Anwar.

Akhirnya,pada anggapan aku apabila sudah dipecat dari PAS, maka dengan sendirinya keahlian PAS gugur dan bukan lagi ahli Pas walaupun boleh merayu.

Jika merayu dan rayuan diterima barulah keahlian diterima semula, bermula dari seorang ahli biasa,dan tidak mempunyai apa2 jawatan dalam parti kecuali dilantik oleh parti atau dipilih oleh ahli dalam pemilihan parti.Maknanya kena bermula dari kosong.

Bagi lantikan EXCO satu perkara lain,yang masih ahli Pas pun ada yang digugur contohnya di Kelantan biasalah,sementelah lagi bukan ahli.Kalau beliau merayu dan diterima,beliau masih boleh menyumbang tenaga sebagai Adun biasa.

Artikel Berkaitan DISINI

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

As'kum..
Tanda-tanda akhir PAS sedang dalam perjalanan menuju kehancuran.. Sudah tentu kesan dan akibat dari salahguna agama Islam sebagai alat berpolitik.. Ibarat seperti Dadah.. Penyalahgunaan dadah yang boleh membunuh diri sendiri dan merosakkan masyarakat.Padahal ujud nya dadah untuk kepentingan kesihatan dan perubatan.
Begitu juga agama Islam..
Islam diturunkan bagi menyatukan ummah. PAS bertindak sebaliknya.. menggunakan Islam bagi memecahbelahkan ummah..
sekarang ini PAS sedang 'bunuh diri sendiri'.. mungkin sedang menerima kifarah perlahan-lahan..
Banyak tanda-tanda awal yang nyata berlaku telah berlaku dalam PAS tetapi tidak disedari orang fanatik PAS. ingatkah semua bagaimana pemimpin PAS pernah menyeru ahli nya buat solat hajat supaya tuhan turunkan bala ( dgn kata lain bagi mati cepat) kepada pemimpin UMNO? sehingga ada yang menganjurkan solat hajat tersebut secara besar-besaran.. hakikatnya bukan pemimpin UMNO yg mati.. sebaliknya Presiden PAS yg mati dulu.. Presiden UMNO sihat je.. itulah janji Allah.. perkara yg tak betul akan berbalik pada mereka..pemimpin mereka yg kena tanggung. Allah bukan suka2 na cabut nyawa Presiden PAS yg tengah sihat walafiat tu.. ada sebab. memberi ingatan..
belum lagi cerita pemimpin PAS yg buat fitnah mati setelah menabur fitnah Perdana Menteri tonton vedio lucah dgn cucu.. Nik Aziz tak berani hadir takut pemberita tanya.. orang PAS mungkin perlu suara dari langit bergema baru mereka takut atau akur.
Pada saya PARASIT yg disebutkan Dr Hasan ialah puak anwar.
PAS sebenarnya milik anwar.
Nik Aziz dan Hj Hadi hanya boneka... sbb mereka ada pengaruh tersendiri.. tetapi mereka ibarat lembu dicucuk hidung..
Kepada Dr Hasan.. syabas diucapkan.. ape yg berlaku adalah sebab Allah s.w.t tidak mahu anda bersama-sama org yang sesat.
Pada saya anda sepatutnya sedar setelah anwar pergunakan anda dan sahabat anda Ismail Kamus dan Harun Din sejak dulu lagi..
Masa masih ada untuk anda menebus kembali kesilapan anda..
saya sambung lagi Insyallah

Hudud : Kenyataan Najib VS Kenyataan Tok Guru Nik Aziz

Bermula 31/7/2009

Pengunjung Ambo dari....