Sahabat Ambo

Pengunjung Yang Di Hargai,Untuk Membantu Mohon "KLIK" Iklan Di Atas.Terima Kasih

Dedikasi Buat Tuan Guru Presiden Pas

Penghinaan Mahathir Terhadap Hudud


LAGI VIDEO TINTA HIJAU-DKB KLIK DI SINI

Translate

Isnin, 31 Oktober 2011

Gambar : Fasha Sandha Bertudung Bila Ke Kelantan

Fasha Sandha antara artis yang dilihat bertudung
hanya meluluskan paparan iklan dengan gambar wanita bertudung

BAGI anda yang ingin melihat artis wanita Malaysia yang selama ini "free hair" tiba-tiba bertudung, di Negeri Kelantan lah tempatnya. Difahamkan, kebanyakan artis wanita akan bertudung jika ke Negeri Kelantan.

Baru-baru ini semasa program Jom Heboh yang dianjurkan oleh TV3 di Negeri Kelantan, menyaksikan ramai artis dan selebriti Malaysia memakai tudung. Fasha Sandha antara artis yang dilihat bertudung.

Kerajaan Negeri Kelantan yang mentadbir negeri serambi Mekah itu dengan konsep "membangun bersama Islam" melarang wanita mendedahkan aurat di tempat awam.

Malah iklan-iklan di papan tanda "billboard" seluruh Negeri Kelantan hanya meluluskan paparan iklan dengan gambar wanita bertudung sahaja. Iklan dengan paparan yang mengekploitasikan wanita mendedahkan aurat tidak akan diluluskan.

Sumber:[Free Malays]

5 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

sebaik baiknya biarlah sentiasa menutup aurat kemana dimana saja.menutup aurat itu perintah allah swt.janganlah khuatir tentang rezeki,itu urusan allah swt.apa pun tahniah bagi para artis yang prihatin atas kerajaan negeri kelantan yang sedang bersunggoh sunggoh menjalankan perintah allah swt sebaik mungkin walaupun badai bergelora membantai tanpa malu dan segan terhadap perintah allah swt.tuntutan perintah allah swt yang sedang dijalankan oleh kerajaan negeri kelantan dibawah bimbingan tuan guru nik aziz sebagai menteri besar akan terus kami beri sokongan padu tanpa berbelah bagi.

Sokong Kelantan berkata...

Kerajaan Pusat juga patut mengikut langkah kerajaan Kelantan...

garagaikareng berkata...

Semoga cahaya islam bersinar dan terus bersinar kembali, walaupun telah lebih 50 tahun digelapkan oleh UMNO, sudah jelas kelihatan org ramai telah mula sedikit-sedikit mula faham dan menghormati kepimpinan tok guru, cuma yang masih bebal UMNO dari dulu, kini dan .....

Tanpa Nama berkata...

kat bali bukak habis, ape cete dgn pok nik tau malu, dgn allah camane.

Nadi Malaysia berkata...

jgn kerana nk ke kelantan shj bertudung. Biarlah bertudung kerana Allah swt. Semoga Allah swt bukakan hati dia..

Hudud : Kenyataan Najib VS Kenyataan Tok Guru Nik Aziz

Bermula 31/7/2009

Pengunjung Ambo dari....