Sahabat Ambo

Pengunjung Yang Di Hargai,Untuk Membantu Mohon "KLIK" Iklan Di Atas.Terima Kasih

Dedikasi Buat Tuan Guru Presiden Pas

Penghinaan Mahathir Terhadap Hudud


LAGI VIDEO TINTA HIJAU-DKB KLIK DI SINI

Translate

Khamis, 22 April 2010

Hulu Selangor:BN peralat JHEOA




Kuala Kubu Baru, 22 April: Sekumpulan orang Asal daripada Pahang yang datang ke Hulu Selangor untuk membantu kempen pilihanraya untuk PKR mengadakan sidang Media untuk menyatakan ketidak puasan hati mereka dengan Jabatan Hal Ehwal Orang Asli kerana mereka telah diperalatkan oleh Barisan Nasional dalam kempen pilihanraya mereka di seluruh perkampungan orang Asal di kawasan Hulu Selangor.


Tidak cukup dengan pihak polis yang sebelum ini telah membina pondok polis hampir di setiap perkampungan orang asal di sini, BN dikatakan telah mempergunakan JHEOA untuk mengadakan program kempen mereka. Disamping pemberian wang dan juga anak benih pokok, mereka juga disajikan dengan konsert rock serta minuman keras kepada orang-orang di perkampungan orang asal semata-mata untuk meraih undi.

Perbuatan mereka ini dilihat, sebagai satu penghinaan kepada golongan orang asal di seluruh Malaysia, dan seolah-olah sedang memperbodohkan orang asal di Hulu Selangor. Tindakan mereka amat dikesali dan mereka akan bertindak dengan kempen yang lebih efektif dalam masa yang terdekat ini.

Tiada ulasan:

Hudud : Kenyataan Najib VS Kenyataan Tok Guru Nik Aziz

Bermula 31/7/2009

Pengunjung Ambo dari....