Sahabat Ambo

Pengunjung Yang Di Hargai,Untuk Membantu Mohon "KLIK" Iklan Di Atas.Terima Kasih

Dedikasi Buat Tuan Guru Presiden Pas

Penghinaan Mahathir Terhadap Hudud


LAGI VIDEO TINTA HIJAU-DKB KLIK DI SINI

Translate

Isnin, 11 April 2011

Video : Sikap Pemberita 8TV Yang Menimbulkan Kemarahan DS Anwar



DS Anwar Ibrahim naik angin bila ditanya wartawan t8TV tentang jam Omega, yang didakwa trio Datuk T yang menayang video itu, ditinggal Anwar di bilik hotel tempat rakaman itu didakwa dibuat.

Perhatikan Video diatas pada minit 1.55 betina ni soal DS Anwar adakah jam tersebut sudah diserahkan kepada Polis.Sedangkan Polis mengesahkan tidak pernah meminta DS Anwar menyerahkan jamnya.Artikel dibawah dipetik dari TVS :

KUALA LUMPUR 11 APRIL : Polis Bukit Aman mengesahkan hari ini bahawa ia belum meminta Datuk Seri Anwar Ibrahim menyerahkan jam Omega miliknya berhubung dengan siasatan fitnah video lucah yang didalangi gadingan Datuk T untuk menjatuhkan beliau.

Timbalan Pengarah Jabatan Siasatan Jenayah Datuk Acryl Sani Abdullah Sani sebaliknya mendakwa siasatan polis bertumpu kepada mengesahkan pemilik jam Omega yang diserahkan oleh Datuk Eskay Sharzyl.

Ditanya sama ada polis akan memanggil Anwar untuk menunjukkan jam Omega yang ada dalam simpamannya, Acryl berkata:

"Kita perlu selesaikan soal identiti pemiliknya sebelum mengambil langkah susulan.

"Keutamaan kita (ialah) pada siasatan video dahulu, baru jam dan lain-lain lagi," tambah beliau.

Setelah lebih ramai pihak menolak video lucah itu sebagai fitnah, media arus perdana kawalan Umno kini memberi tumpuan kepada sebuah jam Omega yang didakwa oleh Eskay diambil daripada bilik hotel di mana aksi sumbang itu dirakamkan.

Eskay mendakwa jam itu adalah milik Anwar, manakala Ketua Pembangkang dan isterinya Datuk Seri Dr Wan Azizah Ismail menegaskan jam Omega milik Anwar tetap dalam simpanan mereka.TVS

Apa agenda betina ini sebenarnya? tidak lain dan tidak bukan hanya mahu provok DS Anwar dalam meneruskan agenda jahat pihak2 tertentu..

Artikel Berkaitan Sebelum Ini " DISINI "

Tiada ulasan:

Hudud : Kenyataan Najib VS Kenyataan Tok Guru Nik Aziz

Bermula 31/7/2009

Pengunjung Ambo dari....