Sahabat Ambo

Pengunjung Yang Di Hargai,Untuk Membantu Mohon "KLIK" Iklan Di Atas.Terima Kasih

Dedikasi Buat Tuan Guru Presiden Pas

Penghinaan Mahathir Terhadap Hudud


LAGI VIDEO TINTA HIJAU-DKB KLIK DI SINI

Translate

Jumaat, 28 Januari 2011

Mesti Lihat !!! Perbezaan Ketara Antara Pemimpin Pas Dan Pemimpin Umno Di Dun Tenang

Perhatikan gambar gambar dibawah,perbezaan ketara antara pemimpin Pas dan pemimpin Umno :

Mursyidul Am Pas merangkap MB Kelantan makan bersama rakyat sambil bersila.Lebih 20 tahun menjadi MB Kelantan tidak menghalang Tok Guru bermesra dengan rakyat tanpa mengira status kedudukannya.Lambang pemimpin yang berjiwa rakyat...
Begitu juga dengan isteri MB Kelantan dan calon Pas Dun Tenang,Cikgu Mala yang kelihatan tidak kekok bergaul dengan masyarakat kampung dan makan dengan sekadarnya bersama mereka...Gambar dari blog pro Pakatan Pria Malaya.
Pemimpin Umno yang kalah dalam perebutan jawatan Pemuda Umno,Mukhriz Mahathir sedang makan dengan berselera sekali.Maklumlah...anak bekas PM paling lama takkan nak makan bersila kut jatuhlah standard nanti kih..kih..kih..
Kami orang bawahan ni makan ala kadar jelah,lauk pun letak je kat dalam pinggan tu siap pangku lagi.Siapalah kami untuk makan bersama pemimpin he..he..he..Gambar dari blog Pro Umno Pelantaq Hujah.

Apa apapun selamat berkempen diucapkan kepada kedua belah pihak.Semoga PRK kali ini memihak kepada Pas.Doakan semoga Cikgu Mala akan berjaya melangkah ke Dewan Undangan Negeri Johor dengan bergaya...

SALAM DARI AMBO TINTA HIJAU DARI KAKI BUKIT

2 ulasan:

Unknown berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
Tanpa Nama berkata...

kan best kalau aku ada kat sana

Hudud : Kenyataan Najib VS Kenyataan Tok Guru Nik Aziz

Bermula 31/7/2009

Pengunjung Ambo dari....