Sahabat Ambo

Pengunjung Yang Di Hargai,Untuk Membantu Mohon "KLIK" Iklan Di Atas.Terima Kasih

Dedikasi Buat Tuan Guru Presiden Pas

Penghinaan Mahathir Terhadap Hudud


LAGI VIDEO TINTA HIJAU-DKB KLIK DI SINI

Translate

Sabtu, 22 Mac 2014

PRK Kajang : Jangan over confident

KAJANG: Pengundi N25 Kajang jangan terlalu yakin dengan ramalan awal berkaitan kemenangan Pakatan Rakyat membuatkan mereka tidak keluar mengundi esok.

Timbalan Ketua Muslimat PAS Pusat, Dr Siti Mariah Mahmud teruja dengan sambutan pengundi Kajang terhadap calon, PKR Datuk Seri Dr Wan Azizah Wan Ismail yang amat memberangsangkan.

"Jadi kita rasa calon kita menang tapi kita kena ingat jangan 'over confident' sehingga kita tidak keluar mengundi.

"Masing-masing kalau dah kata kita menang jadi tak payahlah keluar mengundi. Jangan tak keluar mengundi. Saya minta semua mesti keluar mengundi," katanya dalam sidang media di Bilik Gerakan Utama PKR petang tadi.

Bagaimanapun beliau menyeru agar para pengundi N25 Kajang keluar mengundi awal pagi esok kerana dijangkan hujan di sebelah petang.

Suruhanjaya Pilihan Raya (SPR) menjangka lebih 80 peratus daripada 38,055 pemilih berdaftar di kawasan Dewan Undangan Negeri (Dun) Kajang akan keluar mengundi esok.
 
Setiausaha SPR Datuk Abdul Ghani Salleh berkata jangkaan berdasarkan trend pengundian dan peratusan keluar mengundi di Dun itu pada pilihan raya lepas.

Esok adalah hari penentu bagi kedua-dua calon PKR Datuk Seri Dr Wan Azizah Wan Ismail dan calon BN Datuk Paduka Chew Mei Fun untuk dipilih menjadi menjadi wakil rakyat Kajang yang baru.Hrkh

Tiada ulasan:

Hudud : Kenyataan Najib VS Kenyataan Tok Guru Nik Aziz

Bermula 31/7/2009

Pengunjung Ambo dari....