Sahabat Ambo

Pengunjung Yang Di Hargai,Untuk Membantu Mohon "KLIK" Iklan Di Atas.Terima Kasih

Dedikasi Buat Tuan Guru Presiden Pas

Penghinaan Mahathir Terhadap Hudud


LAGI VIDEO TINTA HIJAU-DKB KLIK DI SINI

Translate

Isnin, 17 Mac 2014

Dilabel pengkhianat kerana lawan Umno

KAJANG: Bekas Timbalan Menteri Pertanian dan Industri Asas Tani, Datuk Seri Mohd Shariff Omar berkata, beliau kini mendapat jolokan baru sebagai 'pengkhianat'.

Katanya, label baru itu diperolehinya selepas sehari mengumumkan menyertai PKR di Kajang pada Jumaat lalu.

"Ini jolokan yang saya dapat apabila saya menentang Umno. Hilang habis jasa kita ketika dalam Umno dulu.

"Dulu masa saya Umno depa cium tangan saya, bila keluar depa hina. Tak mengapa, saya terima sebab saya berani untuk lawan Umno," katanya pada ceramah di Tapak Karnival Usahawan Selangorku di pekarangan Metro Point di sini malam semalam.

Sepatutnya kata Mohd Shariff, pemimpin Umno yang rasuah, 'songlap' duit rakyat itulah pengkhinat sebenar.

"Hak tu (yang tu) depa puja, kita yang lawan orang-orang ini dituduh pengkhianat," ujarnya lagi.

Bekas Timbalan Ketua Menteri Pulau Pinang itu juga berkata, tindakan beliau menyertai PKR kerana sudah meluat dengan Umno.

Katanya perjuangan Umno kini jauh terpesong dari perjuangan asal yang di bawa pemimpin terdahulu.

"Umno ini kita kena tolak. Dah tak ada apa kita boleh harap kat Umno.

"Kita orang Melayu sudah ada pilihan. Umno tak payah la. Kita ada parti lain iaiti Pakatan Rakyat yang boleh bela rakyat," tegas beliau yang pernah berkhidmat sebagai Ahli Parlimen Tasek Gelugor selama enam penggal.Hrkh

Tiada ulasan:

Hudud : Kenyataan Najib VS Kenyataan Tok Guru Nik Aziz

Bermula 31/7/2009

Pengunjung Ambo dari....