Sahabat Ambo

Pengunjung Yang Di Hargai,Untuk Membantu Mohon "KLIK" Iklan Di Atas.Terima Kasih

Dedikasi Buat Tuan Guru Presiden Pas

Penghinaan Mahathir Terhadap Hudud


LAGI VIDEO TINTA HIJAU-DKB KLIK DI SINI

Translate

Jumaat, 28 September 2012

Ni Dia Tongkat Yang Akan Dilelong Oleh Tok Guru Nik Aziz

 Tongkat Tok Guru Nik Aziz yang akan dilelong bagi mengutip dana PRU 13

KOTA BHARU: Mursyidul Am, Tuan Guru Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat hari ini mengumumkan akan melelong tongkat yang sering digunakan walau ke mana sahaja bagi membantu dana Pilihanraya Umum Ke-13 (PRU13) nanti.

Tongkat yang berwarna gelap yang digunakan sejak sekian lama itu diharap dapat membantu menjana tabung PRU13.

Pengumuman mengejut itu dibuat pagi tadi selepas beliau menyampaikan kuliah mingguan sesi kedua di Dataran Ilmu di sini.
Selepas pengumuman itu, Tuan Guru Nik Aziz menyerahkan tongkat yang menjadi penemannya itu kepada seorang wakil untuk menyempurnakan hasrat murninya itu kepada PAS Pusat.

Tuan Guru seterusnya berkata, sebelum ini wakil PAS Pusat memaklumkan kepadanya mahu mengumpul dana bagi tabung menjelang PRU13 dan meminta beliau melelong barangan tertentu.

“Bagi tujuan itu hari ini saya mengisytiharkan akan melelong tongkat saya ini untuk membantu mengumpulkan dana yang dimaksudkan,” katanya.

Tindakan Tuan Guru yang mengumumkan perkara itu, membuatkan orang ramai yang hadir untuk mendengar kuliah bangun untuk melihat secara dekat peristiwa bersejarah itu.Hrkh

Artikel berkaitan DISINI

3 ulasan:

new hope berkata...

salam,

harap2 tak berlaku perbuatan syirik ^^

KLIK PA dapat bonus 1.5 bulan gaji, rakyat dapat naik harga gula

Tanpa Nama berkata...

Yang buat kerja syirik tu selalunya puak setan dikenali... tak perlu tongkat pun... depa boleh kata 'tak dak umno depa kata takdak pembangunan'.

Tanpa Nama berkata...

tuan guru nik aziz ni kalaulah boleh tulang belulangnya dijual atau digadai beliau akan lakukanya demi syiar allah swt.apa lagi nak ditunggu marilah kita bangun mendaulatkan perintah allah swt.hidup kita hanya sekali,demi masa yang allah beri sekali itulah kita jangan hidup dalam kerugian.

Hudud : Kenyataan Najib VS Kenyataan Tok Guru Nik Aziz

Bermula 31/7/2009

Pengunjung Ambo dari....