Sahabat Ambo

Pengunjung Yang Di Hargai,Untuk Membantu Mohon "KLIK" Iklan Di Atas.Terima Kasih

Dedikasi Buat Tuan Guru Presiden Pas

Penghinaan Mahathir Terhadap Hudud


LAGI VIDEO TINTA HIJAU-DKB KLIK DI SINI

Translate

Isnin, 14 Mei 2012

Gambar : Panas !!! DS Nizar Tampil Di Pentas Ceramah Umno





Sumber gambar: ajijoi

KUALA LUMPUR 14 Mei: Bekas Menteri Besar Perak, Datuk Seri Nizar Jamaluddin membuat kejutan dengan tampil ke ceramah Umno dan duduk di meja utama bersama panelis di Tualang Sekah, Kampar, 13 Mei lalu.

Melalui kiriman di twitter, Nizar memberitahu, dia duduk di meja utama ceramah anjuran Umno bertajuk ‘Nizar Pembohong Bersiri’.

“Saya menghadiri ceramah Umno menggodam saya di Tualang Sekah, Kampar oleh YB Datuk Shaarani dan Hanafiah Man. Mereka panik dan pucat,” tulis Nizar.

Ceramah tersebut diadakan berhampiran ceramah Pakatan Rakyat yang juga diadakan di Tualang Sekah, dekat situ.

Tindakannya itu membuatkan Ahli Dewan Undangan Negeri (Adun) Kota Tampan, Shaarani Mohamad; Ketua Umno Bahagian Kampar, Radzi Manan dan Editor Agenda Daily, Hanafiah Man tergamam.

“Masa saya sampai, Hanafiah tengah godam saya. Bila nampak saya menjelma, mukanya pucat dan terus tukar topik.

“Dia tengah asyik fitnah saya. Tiba-tiba terkejut panik bila tengok saya berada di pentas depan, terus dia tukar topik isu Ambiga,” tulis Ahli Parlimen Bukit Gantang itu lagi.

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Mula2 mulut macam bontot ayam,
Nampak HJ Nizar saja terus terkemut tak tau nak cakap apa....
keh..keh..keh...

Aku rasa peluang yang baik kalau Umno jemput HJ Nizar utk beri syarahan balas balik...

Ade ke patut pemimpin Umno tu suruh HJ Nizar balik...???

kah..kah..kah...

Takut le tu nak hujah bersemuka..

Tanpa Nama berkata...

nampak sangat nizar ni muka penipu....rujuk sini..http://theflyingkick.blogspot.com/2012/05/babi-bantut-punya-nizar-hidup-hidup-kau.html

Unknown berkata...

ADUS ! DS Nizar ni kamekazi betoi.

pena marhaen berkata...

Inilah pemimpin sebenar...sentiasa senyum walaupun jelas majlis itu diadakan untuk mengutuk beliau..

Hudud : Kenyataan Najib VS Kenyataan Tok Guru Nik Aziz

Bermula 31/7/2009

Pengunjung Ambo dari....