Sahabat Ambo

Pengunjung Yang Di Hargai,Untuk Membantu Mohon "KLIK" Iklan Di Atas.Terima Kasih

Dedikasi Buat Tuan Guru Presiden Pas

Penghinaan Mahathir Terhadap Hudud


LAGI VIDEO TINTA HIJAU-DKB KLIK DI SINI

Translate

Ahad, 15 April 2012

Gambar : Tuntut Mansuh PTPTN,Mahasiswa Berkhemah Di Dataran Merdeka




















Sekumpulan mahasiswa yang menuntut pendidikan percuma di negara bertindak memasang khemah di Dataran Merdeka, sementara menunggu perhimpunan Bersih 3.0, 28 April ini.

Mereka juga bernekad tidak akan berganjak dari Dataran sehingga pihak kerajaan turun padang menemui mereka bagi mendengar keluhan mahasiswa terhadap isu Perbadanan Tabung Pendidikan Tinggi Nasional (PTPTN).

Perhimpunan anjuran Solidariti Mahasiswa Malaysia (SMM) yang diketuai Gabungan Mahasiswa Islam Malaysia (Gamis)

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Kerja bodooohhhhhhhh

Tanpa Nama berkata...

Pelajar dan Mahasiswa sepatutnya mendapat pengajian percuma, kerana Malaysia kaya dengan sumber dan khazanah anugerah Allah, Tapi kalau pengurusan seleweng dan sewel,,,ada gunung emas pun kat Malaysia ni, nak belajar tetap kena berhutang dan bergolok bergadai,,,,,,,,pelajar dan Mahasiswa yang tak berminat dengan pengajian percuma,,, dinasihatkan buat pinjaman PP PTN

Tanpa Nama berkata...

PTPTN patut dihapuskan, fresh graduate di bebani hutang keliling pinggang time kerja nanti..beban belajar pun xreda lagi, dtg beban hutang plak..beginilah nasib anak bangsa yang belajar tinggi2 dgn harapan utk berbakti kpd masyarakat ttpi di tikam dr blakang oleh kerajaan korup. Daulatkan syiar islam di bumi Malaysia..hapuskan sekular..hapuskan UMNO..

Yang benar,

MAHASISWA yang bakal dibebani hutang.

Hudud : Kenyataan Najib VS Kenyataan Tok Guru Nik Aziz

Bermula 31/7/2009

Pengunjung Ambo dari....