Sahabat Ambo

Pengunjung Yang Di Hargai,Untuk Membantu Mohon "KLIK" Iklan Di Atas.Terima Kasih

Dedikasi Buat Tuan Guru Presiden Pas

Penghinaan Mahathir Terhadap Hudud


LAGI VIDEO TINTA HIJAU-DKB KLIK DI SINI

Translate

Sabtu, 14 Januari 2012

Video : Menarik !! DAP gunakan ‘Youtube’ untuk kempen Malaysia lebih bersih




Seorang wanita dengan wajah lesu berkongsi masalah dengan cucian pakaiannya dilihat menjadi taktik bau DAP dalam usaha menarik pengundi dalam jumlah yang lebih besar pada pilihan raya umum ke-13 yang dijangka tahun ini.

Video klip satu minit di Youtube itu melihatkan seorang wanita yang melihat ibunya menggunakan jenama pencuci pakaian “BN” tetapi pakaian hanya kelihatan menjadi lebih kototr dalam setiap cucian.

Perkataan “rasuah” dilihat timbul dengan baju yang kotor dengan perkataan “PKFZ”, lembu, kondo, dan lain-lain,” jelas merujuk kepada skandal kewangan berkait dengan ahli-ahli politik dari keputusan Barisan Nasional (BN) kerajaan pusat.

Wanita berkenaan kemudiannya mengangkat satu botol bewarna Jingga dengan jenama “Pakatan,”terpampang logo untuk PKR, DAP dan PAS , dengan nota ia mengandungi unsur “CAT” — “cekap, akauntabel dan telus” — dan memasukkannya ke dalam cuciannya.

Dia senyum dengan kepuasan apabila kemeja yang dicuci menjadi putih bersih dan wanita terbabit menyampaikan amanat “Ubah sekarang, bersihkan Malaysia”.

Klip video berbahasa Melayu itu menunjukkan pengguna sejumlah hampir satu perempat juta komen di Youtube sejak ia dimuat naik awal minggu ini, dengan 2,818 ‘like’ dan 231 ‘unlike’.

Cucian ini ialah idea Ooi Leng Hang, untuk konvensyen kebangsaan parti itu minggu lepas.TMI

Tiada ulasan:

Hudud : Kenyataan Najib VS Kenyataan Tok Guru Nik Aziz

Bermula 31/7/2009

Pengunjung Ambo dari....