Sahabat Ambo

Pengunjung Yang Di Hargai,Untuk Membantu Mohon "KLIK" Iklan Di Atas.Terima Kasih

Dedikasi Buat Tuan Guru Presiden Pas

Penghinaan Mahathir Terhadap Hudud


LAGI VIDEO TINTA HIJAU-DKB KLIK DI SINI

Translate

Selasa, 31 Januari 2012

Panas !!! Kenapa Hasan Ali Tidak Mahu Menyertai Umno ???

Hari ini Hasan Ali keluarkan kenyataan takkan menyertai mana2 parti politik termasuk Umno.Beliau akan menubuhkan NGO bernama JATI yang akan dilancarkan 21 FEB ini Baca DISINI
Beberapa hari lalu Naib Presiden Umno,Zahid Hamidi dalam kenyataannya menegaskan Hasan Ali tidak perlu menyertai Umno.Lebih memilukan,beliau mencadangkan Hasan Ali bertanding atas tiket bebas jika mahu terus aktif dalam politik,baca DISINI.

Kenapa Naib Presiden Kanan Umno itu sanggup mengeluarkan kenyataan sedemikian ? Apa maksudnya ? Setakat hari ini tidak ada lagi pemimpin Umno yang menyanggah pandangan Zahid.

Pandangan aku senang je,sama ada Hasan Ali mahu menyertai Umno tapi Umno tidak mahukan Hasan Ali atau Umno mahukan Hasan Ali tapi beliau tidak berminat menyertai Umno.Mungkin juga kedua duanya memang tidak berminat antara satu sama lain.Dalam politik segala galanya adalah kemungkinan.

Tapi perlu diingat kenyataan Zahid keluar beberapa hari sebelum kenyataan Hasan Ali.Berdasarkan kenyataan ini mungkin korang boleh menjangka kenapa Hasan Ali tidak mahu menyertai Umno.

Tiada ulasan:

Hudud : Kenyataan Najib VS Kenyataan Tok Guru Nik Aziz

Bermula 31/7/2009

Pengunjung Ambo dari....