Sahabat Ambo

Pengunjung Yang Di Hargai,Untuk Membantu Mohon "KLIK" Iklan Di Atas.Terima Kasih

Dedikasi Buat Tuan Guru Presiden Pas

Penghinaan Mahathir Terhadap Hudud


LAGI VIDEO TINTA HIJAU-DKB KLIK DI SINI

Translate

Sabtu, 7 Januari 2012

Demo 901: PKR Tolak 10 Syarat Polis

PETALING JAYA: PKR menolak sepuluh syarat yang ditetapkan polis kepada penganjur dan penyokong Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim ketika demonstrasi 901 yang dijadual berlangsung Isnin ini.

Timbalan Presiden Parti Keadilan Rakyat (PKR), Mohamed Azmin Ali(gambar) berkata, PKR hanya akan menerima pakai persetujuan yang dicapai dengan Ketua Polis Kuala Lumpur, Datuk Mohmad Salleh dalam mesyuarat yang diadakan pada Jumaat termasuk untuk berhimpun di kawasan letak kereta awam di luar Kompleks Mahkamah Jalan Duta.

"Persetujuan itu tidak menyentuh beberapa sekatan yang diumumkan kemudiannya oleh pihak polis," katanya menerusi satu kenyataan pada Sabtu.

Beliau berkata demikian bagi mengulas mengenai perkembangan terbaru apabila polis mengenakan sepuluh syarat kepada penganjur demonstrasi 901 setelah menimbang faktor keselamatan dan ketenteraman awam.

Ketua Polis Daerah Sentul ASP Zakaria Pagan dalam satu kenyataan berkata, ia termasuk tidak membenarkan penggunaan risalah dan kain rentang dengan perkataan 'Bebaskan Anwar 901' atau 'Bebaskan Anwar' semasa perhimpunan itu.

Selaian itu beliau berkata penggunaan pembesar suara selain 'loud hailer' tidak dibenarkan. Bagaimanapun, penggunaan dua loud hailer dibenarkan bagi tujuan mengawal selia peserta perhimpunan.Mstar

Tiada ulasan:

Hudud : Kenyataan Najib VS Kenyataan Tok Guru Nik Aziz

Bermula 31/7/2009

Pengunjung Ambo dari....