Sahabat Ambo

Pengunjung Yang Di Hargai,Untuk Membantu Mohon "KLIK" Iklan Di Atas.Terima Kasih

Dedikasi Buat Tuan Guru Presiden Pas

Penghinaan Mahathir Terhadap Hudud


LAGI VIDEO TINTA HIJAU-DKB KLIK DI SINI

Translate

Isnin, 5 Disember 2011

Alhamdulillah,Tok Guru Nik Aziz Kekal Bertanding Pada PRU 13

KOTA BARU, 5 Dis – Menteri Besar Kelantan Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat berkata beliau akan bertanding pada pilihan raya umum akan datang.

Nik Abdul Aziz, 80, berkata tidak ada sebab untuk beliau berundur seperti desakan beberapa perwakilan semasa Perhimpunan Agung Umno baru-baru ini.

“Insya-Allah saya akan bertanding lawan Umno. Saya tak kisahpun orang sebut nama saya pada perhimpunan itu,” katanya (gambar) kepada pemberita di sini hari ini.

Beliau menjadi Menteri Besar Kelantan selepas pilihan raya umum 1990. Pada pilihan raya umum 2008, beliau mempertahankan kerusi Dewan Undangan Negeri Kelantan kawasan Chempaka mengalahkan calon Barisan Nasional Datuk Dr Nik Mohd Zain Omar dengan majoriti 4,249 undi.TMI

1 ulasan:

ahlee berkata...

Isnin, 5 Disember 2011TUDIAA!! AKHIRNYA PAS MENGAKU DIA MEMANG 'KUDA' DAP!!





Ha ha ha.. katalah apa pun, memang sah Pas ni kuda Dap laknattulah. Kuda yang DS Najib maksudkan pada Pas ialah, 'diperkudakan' lebih kurang umpama di PERKOSA oleh Dap. Habis depan belakang Pas kena bantai untuk mencapai matlamat memerintah negara.

Dia kata UMNO lembu? Lembu dia banyak jasa, menglembukan diri kepada rakyat. Membajak tanah dan membuahkan hasil. Lihatlah bagaimana majunya Malaysia setelah 50 tahun lebih dibajak dan dijaga oleh UMNO. Sedangkan Pas, rela di 'kuda', rela di 'perkosa' oleh Dap untuk memuaskan nafsu kafir harbi.


Belum pun menjadi kerajaan, Pas yang di perkudakan oleh Dap sudah hilang daranya. Islam ke mana, hudud pun lintang pukang. Perjuangkan Islam? adehh.. depan Dap pun telur kecut, macam mana nak pejuangkan Islam. Pas sanggup robohkan madrasah dan surau semata-mata nak buat shopping mall, Pas sanggup hapuskan hak melayu semata-mata nak pancing undi kaum cina Dap. Pas sanggup gadai nama Allah hanya untuk puaskan nafsu Dap dan akhir sekali, Pas tolak penyatuan umat Islam, semata-mata takut Dap marah kepadanya.

Kiranya prinsip pegangan Pas selama 50 tahun lepas, habis di perkosa oleh Dap semata-mata hanya untuk berkuasa. Kiranya bagi Pas, kuasa lebih penting dari agama. Kalau macam tu, apa relevannya Pas wujud di Malaysia? Nak kata UMNO pinggirkan agama, sedangkan Pas lagi teruk, ubah prinsip, Langsung tak guna!!

Kita umat Islam ni, walau macam mana jahat atau sibuk pun, agama dan bangsa tetap nombor satu. Tiada kompromi lagi. Kalau orang usik agama kita dan bangsa kita, takkan kita nak tengok saja. Tapi Pas? dah macam-macam Dap buat, Pas tetap tersenyum, siap ubah prinsip dan beri sokongan lagi. Apakah itu dinamakan parti yang utama kan Islam?

Adehh.. fikir sendiri la, Pas hanya berlakon baik. Pakai lebai untuk cari makan saja. Untuk tipu orang kampung. Sedangkan belakang-belakang, depa dok rancang nak gadai Islam dan melayu kepada Dap. Kalau puak macam ni menang, dan memerintah. Siapa lagi yang boleh kita harapkan untuk menjaga kita? PKR? Toksah la, yang tu lagi teruk. Kalau Pas di perkuda, PKR tu lebih kurang haram macam babi la kot.

McTheory:
Pas diperkuda, PKR di babikan..

Hudud : Kenyataan Najib VS Kenyataan Tok Guru Nik Aziz

Bermula 31/7/2009

Pengunjung Ambo dari....